تفریحات کیش

تفریحات کیش(Kish entertainment)

تفریحات کیش

تفریحات کیش(Kish entertainment)

رستوران میرمهنا کیش

رستوران کیش میر مهنای کیش، یکی از رستوران‌ های معروف و شناخته شده‌ در جزیره‌ زیبای کیش می باشد، که در کنار متل تاپ رز قرار گرفته و پذیرای تمامی گردشگران تور کیش مهر جهت سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد. منوی این رستوران از تنوع بالایی برخوردار بوده و برای هر ذائقه غذایی مناسب می باشد. کیفیت غذاهای رستوران مهرمهنا بسیار عالی بوده و محیطی آرام و فضایی مدرن و شیک را جهت آسودگی گردشگران فراهم نموده است.  از آنجا که رستوران مهرمهنا در مجاورت خلیج فارس قرار دارد گردشگران عزیز ضمن تماشای آب های نیلگون خلیج فارس می توانند از موسیقی زنده و شاد این رستوران بهره ببرند. قابل توجه است که اجرای زنده موسیقی هر شب از ساعت 8 تا 11 توسط هنرمندان مجرب جزیره و سازهای سنتی و مخصوص جزیره، در این رستوران برگزار شده و می توانید با مراجعه به آنجا و نوش جان نمودن غذای مورد علاقه تان از موسیقی زنده برخوردار باشید و شبی خاطره انگیز برای خانواده خود رقم زنید. شما می توانید قبل از حضور فیزیکی در این رستوران، میز مورد نظر را رزرو نمایید.


این رستوران دارای سالاد بار بسیار متنوعی می باشد. بنابراین انتخاب مناسبی برای افرادی است که از رژیم های غذایی برخوردار بوده و یا علاقه ای به غذاهای دریایی ندارند.

از دیگر امکانات رستوران مهرمهنا، استفاده رایگان از اینترنت پر سرعت و پارکینگ اختصاصی می باشد که دغدغه امروزی بسیاری از خانواده ها می باشد. همچنین در نزدیکی رستوران مهر مهنا دو مرکز خرید پردیس 2 و زیتون قرار دارد که می توانید قبل یا بعد از صرف غذا برای خرید و یا گشت و گذار به این دو مرکز خرید مراجعه نمایید.

 

رستوران فودلند کیش

 


 

رستوران فودلند کیش رستورانی با مساحت 2000 متر مربع بوده که در مجاورت ساحل کیش و مرکز خرید مرجان واقع شده است. این رستوران دارای سه سالن اصلی می باشد که هر کدام با دکوراسیون مخصوص به خود طراحی گشته اند. بنابراین می توانید برای میز انتخابی به هرکدام از این سه سالن مراجعه کرده و میز مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

هدف اصلی رستوران فودلند، ارائه‌ بهترین غذاها و باکیفیت ترین ها، به صورت کاملا متنوع و تهیه شده با استاندارهای بین المللی می باشد. این امر موجب شده تا هم اکنون این رستوران آماده خدمت رسانی به گردشگران با بیش از 100 نوع غذای متنوع، پیش غذا و دسر باشد.

همچنین برای دوستداران فست فود نیز بخشی مجزا ایجاد شده و برند هایی همچون republic، lime، chill out، cafe در این بخش حضور دارند و با گرد آوری این بخش، فودلند کیش از منظر تنوع غذایی کامل گشته است.


بعد از صرف غذا در هر یک از بخش های فودلند کیش، می توانید به دو کافی شاپی که در این فودلند قرار دارند مراجعه نمایید. کافی شاپ اول فضای مدرن داشته و جهت سرو انواع بستنی و نوشیدنی های سرد و گرم آماده خدمت رسانی می باشد. کافی شاپ دوم که مراکشی بوده و به نام "لیالی" شهرت دارد، توسط چای و قلیان از مهمانان خود پذیرایی می کند.


پارک آبی اوشن کیش


تم پارک آبی اوشن کیش یکی از جدید ترین امکانات تفریحی تور کیش می باشد که در سال 1395 و همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری رسیده و افتتاح گردید. این پارک آبی به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین پارک های آبی و روباز ایران و خاورمیانه شناخته شده و یکی از تفریحات لذت بخش و پر هیجان امروزی مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. این مجموعه توسط یک شرکت کانادایی که معتبر ترین تامین کننده وسایل بازی پارک آبی در دنیا است ساخته شده و با استفاده از تجهیزات و بازی های مدرن مطابق با استاندارهای جهانی این پارک آبی را بسیار محبوب نموده است.


مساحت پارک آبی اوشن 5.5 هکتار بوده و ظرفیت روزانه آن 3300 نفر می باشد. با ساخت این مجموعه حریم هوایی پرواز به وجود آمده و اجازه ساخت و ساز هیچ گونه ساختمان بلند تری از پارک آبی و پرواز هوایی در این منظقه وجود ندارد. این مجموعه دارای 400 پرسنل حرفه ای در تمامی بخش ها می باشد که آماده ارائه خدمات به گردشگران سفر به کیش هستند.

 

پارک آبی اوشن دارای 13 راید می باشد که عبارت اند از: پیچالوب، آدرنالین، برکو(ویژه کودکان)، سونامی، موجاب، رالی راید، مارپیچ، چالاب، راشین ریور، آناکوندا، دینگل و گرداب. همچنین دارای 4 استخر به نام های دینگو، آبان، رابو، آبتین نوجوانان می باشد.


همچنین علاقه مندان به گرفتن آفتاب نیز می توانند در این پارک آبی از خدمات مختص به آن بهره ببرند.


تمامی افراد با هر رده سنی امکان استفاده از این مجموعه را دارند. چرا که از راید های نام برده شده تعدادی راید و استخر مختص کودکان بوده و والدین می توانند با خیال راحت فرزند خود را در پارک آبی اوشن با انواع امکانات آبی سرگرم نمایند و خود نیز از امکانات آنجا استفاده نمایند.


در این پارک آبی انواع رستوران ها، فست فود و نوشیدنی ها وجود دارد و شما در هنگام تهیه بلیط با استفاده از دستبندهای مغناطیسی که تحویل می گیرید می توانید پول خود را شارژ نموده و از طریق آن در طی روز از نوشیدنی ها و غذاهای مختلف نوش جان کنید و در انتهای روز در صورتی که پول مازادی در دستیند مغناطیسی باقی مانده بود آن را پس بگیرید. این امر باعث شده تا در تهیه خوراکی سهولت ایجاد شده و افراد نیازی به حمل کیف پول خود نداشته باشند. کابین دوش لاریس

 

در بخشی از این مجموعه خدمات ماساژ و اسپا وجود دارد که با پرداخت هزینه جداگانه می توانید از آن ها استفاده نمایید.

منبع: http://www.jahannews.com/news/702369/%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%DB%8C%D8%B1%D9%85%D9%87%D9%86%D8%A7-%DA%A9%DB%8C%D8%B4

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد