تفریحات کیش

تفریحات کیش(Kish entertainment)

تفریحات کیش

تفریحات کیش(Kish entertainment)

آیا تور کیش با تفریح سافاری کیش فوق العاده می شود؟

تور کیش مسلماً برای بسیاری از گردشگران فقط جنبه تفریح و سرگرمی دارد اما مهم است که بدانید چه سلیقه ای با این تفریحات سازگار است.

آیا تور کیش با تفریح سافاری کیش فوق العاده می شود؟به گزارش خبرنگار  نبض بازارگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفته می شود که تور کیش مسلماً برای بسیاری از گردشگران فقط جنبه تفریح و سرگرمی دارد اما مهم است که بدانید چه سلیقه ای با این تفریحات سازگار است. اما تمامی این گردشگران یک وجه مشترک دارند که آن هم این است که می خواهند تور کیش، هتل کیش و تفریحات کیش را به صورت فوق العاده ای تجربه کنند.


تور کیش و سافاری کیش را با تخفیف ویژه از سایت های معتبری همچون کیشلندیار رزرو نمایید تا سفری بسیار هیجان انگیز را تجربه کنید. سافاری یک تفریح پر طرفدار برای عده ای از گردشگران است که علاقه وافری به بیابان و برخورد با شن های نرم آن دارند.


قیمت تور کیش هیچ گونه ارتباطی با تفریحات کیش ندارد چون هزینه های آن ها جدا بوده و خود کاربران می توانند رزرو تفریحات کیش را انجام دهند. اما توصیه ما به شما عزیزان این است که برای کسب تجربه ای شیرین از سفر، حتماً از مشاورانی زبده مشورت بگیرید.

تور کیش با روش های مختلفی می تواند بسیار جالب و پرهیجان باشد که البته با توجه به سلیقه هر گردشگر متفاوت است. برخی ترجیح می دهند که فقط به جنگ های شبانه بروند و لحظاتی پر از نشاط داشته باشند. عده ای دیگر نیز می خواهند برای کنسرت خواننده محبوب خود در یک هتل کیش اقامت داشته باشند که دسترسی راحتی به آن مکان داشته باشد که البته مستلزم رعایت کردن برخی نکات است.


تور کیش ارزان، تور کیش قیمت مناسب، تور کیش نوروز 99 و ... از جمله کلماتی هستند که در سایت های مختلفی دیده می شوند اما باید به این امر توجه داشته باشید که رزرو هتل کیش و تفریحات کیش را از سایت های معتبر تهیه کنید تا بتوانید از پشتیبانی 24 ساعته آن ها بهره های لازم را ببرید.


در سافاری کیش، تفریحات دیگری هم انجام می شود؟

در جواب به این سوال باید بگوییم که بله سافاری کیش منحصر به ماشین های شاسی بلند و دو دیفرانسیل نیست که به شن های نرم برخورد می کنند، بلکه اجزای دیگری همچون: باگی کیش، شتر سواری، کارتینگ و ... نیز در سافاری کیش هم انجام می شود.


در سافاری کیش شما با ماشین هایی همچون موستانگ و بلیزر مواجه خواهید شد که در نوع خود غول پیکر هستند. تپه های شن و جاده های پر از پیچ و تاب، هیجانی وصف ناپذیر را به شما هدیه می دهد. اما تنها نقطه ضعف سافاری کیش عکسبرداری های پرهزینه آن است که کمی خاطر گردشگران تور کیش را آزرده کرده است.


پکیج طلایی سافاری کیش را از سایت کیشلندیار تهیه کنید تا بتوانید تمامی تفریحات مربوط به سافاری کیش را انجام دهید. تخفیف سافاری کیش و خرید بلیط سافاری کیش با قیمت مناسب را برای شما فراهم آورده ایم تا بتوانید با آسودگی خاطر برنامه ریزی سفر خود را انجام دهید.


 آیا ساعت کاری سافاری کیش محدود است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله، ساعت کاری سافاری کیش محدود بوده و به زمان عصر موکول می شود. ساعت کاری سافاری کیش از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 21 و 30 دقیقه می باشد که دلیل آن هم شرایط اب و هوایی جزیره کیش است. زیرا در زمان یاد شده گرمی هوا رو به کاهش بوده و با لذت بیشتری می توان این تفریح را انجام داد.


اگر به دنبال تفریحات در کیش با قیمت مناسب هستید توصیه ما به شما این است که با سر زدن به چند سایت قیمت ها را مقایسه کنید و سپس نسبت به رزرو تفریحات کیش، هتل کیش یا تور کیش اقدام کنید. مسلماً مقایسه قیمت ها به شما کمک می کند تا با آگاهی کامل اقدامات مربوطه را انجام دهید.


سافاری کیش با تخفیف را می توان از کیشلندیار رزرو کرد؟

افتخار می کنیم که توانسته ایم با سابقه ی درخشان خود و خدمت صادقانه به مردم عزیز ایران اعتماد شما را جلب نماییم. بله سافاری کیش با تخفیف را می توانید از سایت معتبر کیشلندیار تهیه کنید و با فراغت خاطر اقدامات لازم برای رزرو هتل در کیش یا تور کیش همراه تفریحات را انجام دهید.

منبع:https://www.yjc.ir/fa/news/7245310/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AD-%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF


هتل مارینای کیش، ایده‌آل برای تفریحات آبی

هتل مارینا پارک کیش تلفیقی از زیبایی طبیعی جزیره و خلیج، پارکی دیدنی و معماری مدرن است که علاوه بر امکانات فوق‌العاده عالی و چشم اندازهای شگفت‌انگیز، ایده‌آل تفریحات آبی هم هست.

در تعریف جزیره، اولین تصویری که در ذهن شکل می‌گیرد، آب است و سفر به جزیره بدون وجود تفریحات آبی ناقص و حتی بی‌معنی است. پس بهترین اقامت در هر جزیره‌ای مستلزم استفاده بهینه از تفریحات آبی است و اگر این تفریحات با بهترین کیفیت در محل اقامت شما ارائه شود، چه بهتر! هتل مارینا کیش، از بهترین هتل‌هایی است که این امکان را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده است.


هتل مارینا پارک کیش تلفیقی از زیبایی طبیعی جزیره و خلیج، پارکی دیدنی و معماری مدرن است که علاوه بر امکانات فوق‌العاده عالی و چشم اندازهای شگفت‌انگیز، ایده‌آل تفریحات آبی هم هست. در مارینا پارک کیش بعد از تفریحات آبی، می‌توانید از انواع ماساژ و نوشیدنی لذت ببرید.

هتل مارینا کیش در زمینی به مساحت ده هکتار واقع شده و دارای دو ساحل اختصاصی به طول هفتصد متر است، بدیهی است که استفاده از این امکان، فرصت خوبی را برای ایجاد تفریحات آبی فراهم می‌آورد.


علاوه بر این هتل مارینا پارک کیش دارای یک استخر بسیار زیبا مجهز به سونا و جکوزی و سالن ماساژ است، که استفاده از تفریحات آبی را به اوج رسانده است.


تفریحات آبی ویژه با هتل مارینا

برای استفاده از تفریحات هتل مارینا کافی است رزرو بلیط آن‌ها را داخل لابی با راهنمایی کادر آموزش دیده و مجرب هتل انجام دهید که اگر هم دارای هزینه باشد، هزینه آن بسیار پایین‌تر و کیفت تفریحاتش بهتر از خارج از هتل است. در ادامه قصد داریم که شما را با نمایی از این تفریحات آشنا کنیم.


مرکز آموزشی ورزش‌های آبی

کایت بردینگ یکی از ورزش‌های آبی دوست داشتنی و پر از هیجان است که می‌تواند خاطرات شما را در هنگام پرش روی سطح آب با تجربه‌ای زیبا و منحصر به فرد روبه‌رو کرده و تاثیری شگرف بر دید شما نسبت به تفریحات آبی بگذارد. در مارینا پارک کیش این ورزش زیر نظر مربیان مجرب آموزش داده می‌شود.

غواصی را هم می‌توانید در ساحل اختصاصی مارینا کیش آموزش دیده و تجربه کنید به دیدار شگفتی‌های خلیج فارس در زیر آب بروید و از آرامش ناشی  از تلفیق خاص نظم و بی نظمی زیر دریا لذت ببرید.


قایق‌سواری

قسمتی از ساحل هتل مارینا پارک کیش مرکزی پارکینگی برای شناورهای دریایی مثل یات (واژه‌ای هلندی به معنای شکار، قایق پارویی و یا موتوری است) و قایق‌های تفریحی برای سوختگیری است. در این مرکز شما قادر خواهید بود که سوار قایق‌ها شوید و از گردش روی آب لذت ببرید.


ماهی‌گیری

بدون شک ماهی‌گیری، علاوه بر آرامش و صبر، لذت پیروزی را پس از شکار، به شما هدیه خواهد کرد. در این هتل، امکان استفاده از این ورزش مفید برای اعصاب و جسم فراهم شده است.


کلوپ تفریحات ساحلی

در این کلوپ شما می‌توانید، روی یک تیوپ با دوستان یا اعضای خانواده سوار شوید و قایقی شما را روی آب بکشد و یا برای لذت بردن از نمای پانورامیک حتی سه نفره از پاراسل استفاده کنید. در روزهای بادی از قایق‌های بادبانی و کایت بوردینگ لذت ببرید و بعد از یاد گرفتن غواصی در زیر آب‌های خلیج فارس ماهی‌های زیبا را دنبال کنید. سوار گشت‌های دریایی دور جزیره بچرخید و یا روی پدل بورد پارو بزنید و حتی با جت فلایر روی آب پرواز کنید.


پارک ویبیت

این پارک یکی از بهترین تفریحات هتل است که فقط امکان استفاده از آن در حال حاضر برای آقایان وجود دارد، ولی بازهم نمی‌توان ارزش تفریحیش را نادیده گرفت. شنا کنید و بر روی تیوب‌های بادی زیبا استراحت و بازی کنید، پارک ویبیت هرگز خسته کننده نخواهد بود.


در این پارک تعادل و انعطاف‌پذیری شما و دوستان‌تان به چالش کشیده خواهد شد و چون از جلیقه نجات استفاده می‌کنید امنیت کامل خواهید داشت.


شنا

هیچ کدام از تفریحات آبی‌، بدون شنا کامل نیستند. شما در مارینا پارک کیش امکان شنا در استخر و یا دریا را دارید. اما تفریحات کنار ساحل مانند آفتاب‌گرفتن و استفاده از کافه‌های ساحلی را نیز فراموش نکنید.

برای لذت بردن از تفریحات آبی این هتل تعلل نکنید، رزرو هتل خود را انجام دهید و بعد از رسیدن به جزیره کیش و اقامت در هتل مارینا پارک کیش، سوار دوچرخه به سمت مرکز تفریحات آب رفته و از آن استفاده کنید. شما می‌توانید، اتاق خود را در این هتل با ویوو پارکی زیبا و یا دریا انتخاب کنید و از تماشای منظره جادویی مقابل خود لذت ببرید و همانطور که از امکاناتی مطابق با استانداردهای جهانی استفاده می‌کنید، خاطراتی به یادماندنی و زیبا از اقامت خود در جزیره رویایی کیش بسازید.


در مارینا پارک کیش لازم نیست به جز در موارد خاص از هتل خارج شوید، خود هتل جزیره کوچکی است که نهایت لذت حضور در یک جزیره را برای شما فراهم خواهد کرد.

منبع:https://www.mashreghnews.ir/news/944891/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AD%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D8%A8%DB%8C

معرفی تفریحات آبی کیش

جزیره کیش یکی از زیباترین و پرطرفدارترین جزیره ها و مکان های تفریحی در کشورمان محسوب می شود. این جزیره مانند مرواریدی در خلیج همیشه فارس می درخشد. در این مقاله به معرفی تفریحات آبی کیش پرداخته ایم تا اگر قصد دارید چند روزی را به دور از هیاهو و مشغله زندگی به تفریح بپردازید، با اطلاعات کامل راهی کیش شوید.


اگر این جزیره زیبا را برای تفریح انتخاب کردید، در واقع با یک تیر چند نشان زده اید. روی شن های ساحل قدم بزنید و از نرمی شن ها لذت ببرید و روی آن ها به آفتاب گرفتن مشغول شوید و از دیدن دریای زیبا و آبی بیکران آن لذت ببرید. علاوه بر تفریحات متنوع می توانید در پاساژها و مراکز خرید متعددی که در کیش وجود دارد به خرید پرداخته و اجناس باکیفیتی را انتخاب کنید.

اگر دوستدار تاریخ هستید حتما به کشتی یونانی و شهر زیرزمینی کاریز سری بزنید و از آن بهره ببرید. زیبایی های کیش به همین جا ختم نمی شود، هنوز گزینه های فراوانی برای خوشگذارنی وجود دارند. تفریحات آبی متنوع و فراوانی که در جزیره کیش وجود دارد می تواند دقایق هیجان انگیزی را برای شما فراهم کند.


از تمامی نقاط ایران می توانید به کیش بیایید. برای داشتن سفری لذت بخش بهتر است با هواپیما این کار را انجام دهید. تفاوتی هم ندارد از یک شهر دور مانند مشهد باشید یا کمی نزدیک تر در استان اصفهان. اگر ساکن مشهد هستید با خرید بلیط هواپیما مشهد کیش و اگر هم ساکن استان زیبای اصفهان هستید با خرید بلیط هواپیما اصفهان کیش به راحتی امکان سفر خود را به این جزیره زیبا فراهم کنید.

هرچند تهیه بلیط هواپیما کیش شاید برای خیلی ها گران باشد اما با قدم گذاشتن به این جزیره زیبا می بینید که چقدر از سفر خود لذت خواهید برد.

در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت ویژه به معرفی تفریحات آبی در جزیره کیش بپردازیم.

در کیش چه تفریحات آبی وجود دارد؟

با سفر به این منطقه زیبا از امکانات فوق العاده آن استفاده کرده و ورزش های هیجان انگیزی را تجربه کنید.


1.غواصی

به اعماق دریا بروید و با دیدن انواع ماهی ها و آبزیان رنگارنگ از خلیج زیبای فارس دیدن کنید. البته نگران نباشید قبل از ورود به آب آموزش های لازم به شما داده می شود. فعالیت های مختلفی در کنار غواصی می توانید انجام دهید مانند اسنورکلینگ که به صورت سطحی می توانید به غواصی بپردازید. برای عکس برداری هم از امکان ماکرو استفاده می شود. از شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در شب به غواصی بپردازید از نایت دایو استفاده کنید.


اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید قبل از ورود به آب حتما مسئولین را از آن آگاه سازید. به آموزش های لازم توجه کنید و حتما آن ها را رعایت کنید. نگران تجهیزات غواصی هم نباشید تمامی آن ها در اختیار شما قرار می گیرد.


دست شما برای انتخاب باز است و می توانید هر سایتی که می خواهید برای غواصی انتخاب کنید. در ذیل به برخی از آن ها اشاره می کنیم.


بیگ کورال

پارک ژوراسیک

ساترن کرک

کشتی داما

کلبه هور

کشتی یونانی

2. جت اسکی

با جت اسکی می توانید سرعت و هیجان را روی آب تجربه کنید. این وسیله به صورت تکی و دو نفری قابل استفاده می باشد.


اگر شخص وزن بالایی داشته باشد باید به صورت انفردای از آن استفاده کند.

برای امنیت بیشتر هم تمامی نکات و آموزه ها را رعایت کنید.

اگر دچار واژگونی شدید فرمان را رها کنید.

وسایل ایمنی مانند کلاه و جلیقه بپوشید.

3. اسکی روی آب

اولین مکانی که امکان اسکی روی آب را در خاورمیانه فراهم کرده است جزیره کیش است. شما با سرعتی معادل سی کیلومتر روی آب به حرکت در می آیید. این تفریح به دو صورت اسکی با قایق و کیبل اسکی قابل انجام دادن است.


4. پارک آبی روباز

تجربه های متفاوتی از لذت و هیجان را با سقوط از برج و سرسره درون آب، در این پارک آبی کسب کنید. این پارک اولین پارک روباز آبی در ایران می باشد.


5. شنا آکواریوم

به عمق 3 متری دریا رفته و به تماشای ماهیان و موجودات دریایی زیبا بنشینید. این کار در شنا آکواریوم به سادگی برای شما فراهم شده است.


6. چتر پاراسل

چتربازی روی دریا می تواند بسیار زیبا و آرامش بخش باشد. ابتدا چتر را به یک قایق متصل می کنند و سپس با حرکت آن، چتر اوج می گیرد و شما بر فراز آسمان قرار می گیرید.


7. قایق سواری

شاید شما در شهرهای مختلف قایق سواری کرده باشید، اما در خلیج فارس حتما لذت بخش تر خواهد بود.


8. ماهی گیری

ماهیگیری در فضای آرامش بخش دریا بسیار روح نواز است. با تجهیزاتی که در اختیارتان قرار می گیرد به سادگی ماهیگیری کنید.


9. شاتل

تیوپی که به یک قایق متصل می شود و شما را همراه با خود می کشد.


10. بنانا

عملکردی شبیه به شاتل دارد اما ظاهر تیوپ آن، شبیه موز است!


11. فلای بورد

در ارتفاع 12 متری به پرواز درآیید.


12. کایت بوردینگ

اگر بدن قدرتمندی دارید حتما این ورزش هیجان انگیز را تجربه کنید.


13. اسکوتر

در زیر آب با یک اسکوتر کوچک به غواصی بپردازید.


سایر امکانات تفریحی عبارت اند از:


پلاژ – بیگ بال – بادی مارینا و کشتی های تفریحی


منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/pr/24155-kish-water-entertainment

رزرو آنلاین تفریحات کیش

سفر به جزیره زیبای کیش قطعآ می‌تواند یکی از بهترین سفرهای زندگی شما باشد اگر برنامه کیش گردی مناسبی داشته باشید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام شانتیک کیش، در جزیره کیش می‌توانید بیشتر از هر مقصد توریستی تفریحات متنوع ببینید و استفاده کنید و لذتش را ببرید! جزیره کیش به دلیل داشتن مزایای زیادش یکی از بهترین مقاصد گردشگری در کشور می‌باشد. حتی توریست‌هایی از کشورهای خارجی و همسایه نیز تعطیلات خود را در این جزیره می‌گذرانند.


گشت دور جزیره کیش

شاید خیلی از شما توریست‌ها در سفرهای خود به شهرهای مختلف از مکان‌های دیدنی و قدیمی شهرهای مقصد دیدن می‌کنید و شاید برایتان جالب باشد که بدانید جزیره کیش با اینکه در چند سال اخیر به این رونق اقتصادی دست‌ یافته است، اما دارای پیشینه قدیمی و دوری می‌باشد.


دارای مکان‌های دیدنی قدیمی و بسیار زیبا و تامل برانگیز می‌باشد که می‌توانید با گشت دور جزیره در یک روز از تمامی اینجاهای دیدنی در کیش دیدن کنید.



مکان‌های دیدنی در کیش شامل آب‌انبار کیش، شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز، کشتی یونانی، کلبه هور، درخت سبز، روستای دوهزارساله ننه باغم و ... می‌باشد.

بازدید از این مکان‌ها بی‌شک می‌تواند اطلاعات جالبی برای شما داشته باشد. اطلاعاتی که نمی‌توانید در اینترنت و با جستجو کردن بیابید.

جزیره کیش با داشتن بناهای چند هزارساله خود حتی در سازمان میراث باستانی نیز ثبت‌ شده است و یکی از پر توریست ترین مقاصد در کشور می‌باشد. برای بازدید از همه مکان‌های دیدنی نمی‌توانید به‌صورت شخصی بروید.

ممکن است برخی از مکان‌ها از قلم بیفتد و بعد دیگر فرصتی برای بازدید نباشد. از طرفی با یک برنامه‌ریزی صحیح که از سمت تور گشت دور جزیره انجام می‌شود، می‌توانید در ساعات مشخص در مکان‌های درستی باشید، مثلا هنگام غروب آفتاب در کشتی یونانی باشید و ...


رستوران‌های کیش

رستوران‌های مختلفی در جزیره کیش وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. رستوران‌های موزیک زنده، رستوران‌های ساحلی، رستوران‌های لاکچری، رستوران به سبک اروپایی، فودکورت با ویو عالی روبه‌دریا و رو به خیابان‌های جزیره و... هرکدام از این رستوران‌ها دارای انواع غذاهای مختلفی هستند.

غذاهای دریایی، غذاهای فرنگی، غذاهای ایرانی و سنتی، غذاهای فست فود و ... باید ببینید که از کدام‌ یک از این انواع غذاها بیشتر لذت می‌برید.


تفریحات دریایی کیش

برای اینکه بتوانید تفریحات دریایی مختلفی همچون پاراسل، شاتل و بنانا و جت اسکی، فلای بورد و ... را تجربه کنید باید به کلوپ تفریحات دریایی بروید. این کلوپ ها در ساحل‌های مختلفی وجود دارند و از نظر امکانات مختلف با هم تفاوت‌هایی دارند.



منبع:http://www.isna.ir/news/99030602888/%D8%B1%D8%B2%D8%B1%D9%88-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AD%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%DB%8C%D8%B4

تفریحات آبی و دریایی کیش

جزیره زیبای کیش به عنوان بهشت خانواده , پر از تفریحات مختلف می باشد شما می توانید با برنامه ریزی خوب بیشترین لذت را در اقامت این جزیره زیبا ببرید تنوع تفریحات بحدی است که شما می توانید 24 ساعته برنامه تفریحی تنظیم کنید از برنامه هایی که از اول صبح شروع شده تا جنگهای شبانه که معمولا تا ساعت 3 بامداد ادامه دارد . یکی از پرطرفدارترین دسته های تفریحی , تفریحات آبی و دریایی کیش است اینگونه تفریحات معمولا توسط کلوپ های غواصی اجرا می گردد از جمله بنانا , شاتل , پاراسل و ...

بنانا : یکی از تفریحات مفرح و خانوادگی استفاده از بنانا است شما سوار یک تیوپ بادی به شکل موز ( بنانا ) شده و این تیوپ توسط قایق تندرو (جت بوت) با سرعت بالایی بر روی آب کشیده می شوید و هیجان وصف ناپذیری را تجربه می کنید. چون قبل از سوارشدن جلیقه های مخصوص را به تن می کنید، بنابراین این تفریح ایمنی بالایی دارد. همچنین این وسیله توسط غریق نجات مرتباً کنترل می شود . لذت، بیشتر زمانی اتفاق می افتد که با دوستان و اهل خانواده سوار بنانا شوید فقط باید حداقل سه نفر باشید.در کلوپ ها عکاس و فیلمبردار هم هست که با هزینه خودتون این لحظات رو برای شما ثبت می کنند امکان استفاده به صورت خانوادگی (خانم ها و آقایان همزمان) وجود داردهر چند مدت زمان استفاده فقط 15 دقیقه است اما خاطرات اونو فراموش نخواهید کرد در ضمن لباس مخصوص در اختیار شما قرار می گیرد. فقط حوله به همراه داشته باشید.


شاتل : شاتل هم جزو تفریحات دریایی پر هیجان است , شما روی یک مبل بادی میشینید و توسط یک قایق تندرو بر روی دریا کشیده خواهید شد هیجان شاتل از بنانا بیشتر است هرچه سرعت قایق بیشتر باشد، هیجان این تفریح بیشتر خواهد بود و قایق با حرکات مارپیچ و هیجان انگیز لحظات شیرینی را پدید می آورد. تمامی اصول ایمنی و استانداردهای لازم برای استفاده از شاتل رعایت می شود. کلاه ایمنی و جلیقه نجات در اختیار استفاده کنندگان قرار می گیرد. احتمال افتادن در آب وجود دارد اما نگران هیچ چیز نباشید چون این هم قسمتی از هیجان لذت بخش است. جلیقه نجات و مربیان حرفه ای مراقب شما هستند.


جت اسکی : هیجان حرکت بر روی آب با جت اسکی می تواند لذت سفر شمارا چند برابر کند. یکی از جذاب ترین مناطق برای استفاده از جت اسکی جزیره زیبای کیش است. جت اسکی وسیله ای ست پرهیجان برای حرکت سرعتی بر روی آب های شفاف و زلال خلیج فارس است که یکی از بهترین تفریحات بشمار می آید.


پاراسل : پاراسل نوعی چتربازی است. وقتی سوار آن می شوید، به وسیله طنابی که پاراسل را به قایق موتوری متصل می کند، کشیده می شوید و کم کم به پرواز درمی آیید. ارتفاع پرواز شما در حداکثر حد مجاز پرواز از سطح دریا است. در ابتدا که شما سوار پاراسل می شوید، نوعی ترس و هیجان برای شما ایجاد می شود اما با اوج گرفتن و بالا رفتن، این هیجان و ترس به آرامشی وصف نشدنی تبدیل می شود. این چترها از تک نفره تا 3 نفره وجود دارد. البته ناگفته نماند که لذت پاراسل سواری به چندنفره بودنش است.


پاراسل کیش لذتی همراه با هیجان و ترس است که در عین القای این حس، احساس آرامشِ وصف ناشدنی را برای شما گردشگران به ارمغان می آورد. این تفریح آبی که به عنوان یکی از محبوب ترین ورزش های آبی هم شناخته می شود همه روزه در تمامی مراکز تفریحات ساحلی، از طلوع تا غروب خورشید برگزار می گردد. تماشای غروب آفتاب در ارتفاعات جزیره کیش و بر روی پاراسل کیش بسیار مهیج و جذاب است.


تجربه دیدن جزیره زیبای کیش از بالا، بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است. اگر دوست دارید که خاطره ای خوش و هیجان انگیز از جزیره کیش در ذهن شما باقی بماند پیشنهاد ما این است که حتماً پاراسل کیش را امتحان کنید.

همه افراد می توانند سوار چتر پاراسل شوند و از پاراسل سواری لذت ببرند. محدودیتی در مورد سن افراد وجود ندارد ولی ترجیحاً افراد زیر 10 سال همراه با یک فرد بزرگ سال سوار پاراسل شوند. رنگ بندی و طرح های چتر پاراسل در نوع خود نیز قابل توجه است. از طرح دزدان دریایی گرفته تا شخصیت های کارتونی، که باسلیقه خودتان می توانید آن ها را انتخاب کنید.


غواصی : غواصی در جزیره زیبای کیش یکی از شگفت انگیز ترین تفریحات است. با داشتن بکرترین و غنی ترین ریفهای مرجانی و همچنین آب های زلال و شفاف، جزیره کیش عالی ترین مکان در خلیج فارس برای دیدن شگفتی های زیرآب است. پوشش مرجانی این جزیره در سواحل شرقی آن واقع گردیده که هرساله مورد بازدید بسیاری از علاقه مندان غواصی قرار می گیرد. همچنین وجود مراکز آموزشی و تفریحی غواصی در کیش این جزیره را تبدیل به قطب غواصی کشور نموده است. غواصی در کیش در همه فصول سال مطلوب می باشد؛ بنابراین هر زمان که به این جزیره زیبا سفر کنید طعم غواصی در آب های نیلگون خلیج فارس و حیات دریایی مرجانی را خواهید چشید.

برای تجربه غواصی نیاز به آموزش و راهنمایی درباره فضایی که خواهید دید، دارید. اگر بخواهید دقایقی را زیر آب ها تجربه کنید، مربیان مرد یا زن غواص، به شما آموزش های لازم را خواهند داد و با شما به سایت های متنوع و زیبای غواصی کیش خواهند آمد.


نکته مثبت دیگر درباره غواصی کیش این است که در این دریا برخلاف بسیاری سواحل مشابه دیگر، کوسه وجود ندارد و امنیت بالای غواصی در کیش نیز سبب رشد و محبوبیت آن شده است.

شنا با دلفین ها : تنها کافی است در مجموعه تفریحی پارک دلفین کیش، شنا با دلفین را تجربه کنید. یقیناً باور خواهید کرد که شنا با دلفین مهیج ترین و محبوب ترین تفریح دنیاست و در بین سایر تفریحات آبی بهترین لحظات را می گذرانید. شنا کردن با این موجودات باهوش و آموزش دیده و همراهی با دلفین های شاداب و سرزنده خاطراتی ماندگار و بسیار زیبا برای شما رقم خواهد زد. در تمام مدت، موقع اجرای برنامه که حرکات روی سطح آب و خارج از استخر را انجام می دهید، دلفین ها در کنار شما هستند و همچنین مربی های حرفه ای آقا و خانم مجموعه دلفیناریوم به شما خدمات مربوطه را ارائه خواهند کرد.


با توجه به اهمیت بالای ثبت این رویداد مهم و جذاب، عکاسی و تصویربرداری باکیفیت HD از همه مراحل شنا در صورت تمایل متقاضی انجام می گیرد.

پارک آبی : یکی از مجهزترین پارک های آبی در جزیره زیبای کیش پارک آبی اوشن است. این پارک با بروزترین تجهیزات پارک آبی از شرکت های کانادایی تأمین شده است. ظرفیت پارک آبی اوشن کیش 3300 نفر در روز است. مهم ترین ویژگی این مکان این است که در منطقه پروازممنوع احداث شده و هیچ ساختمان بلندی در نزدیکی این پارک آبی وجود ندارد، به همین علت بانوان هم می توانند از تمامی قسمت های این پارک استفاده کنند و حمام آفتاب بگیرند.


از دیگر امکانات پارک آبی اوشن می توان به وجود چندین رستوران، آبمیوه فروشی، اسپا و مرکز خرید اوشن در محوطه پارک آبی وجود دارد. این مکان ها انواع فست فود و نوشیدنی، سوغاتی و لوازم و وسایل شنا ارائه می کنند. همچنین، رختکن و سرویس بهداشتی نیز در پارک آبی ارائه شده است.


مچ بند: مهمان ها هنگام ورود به پارک مچ بند مغناطیسی دریافت می کنند و می توانند آن را شارژ کنند و دیگر نیازی به حمل کیف پول در پارک برای خرید مواد غذایی و آشامیدنی و غیره نخواهند داشت و مبالغ استفاده نشده نیز هنگام خروج به آن ها پس داده می شود.

با برنامه ریزی قبل از سفر به کیش بهترین خاطرات رو برای خودتان رقم بزنید. 

منبع:https://hamgardi.com/fa/Post/13533-%d8%aa%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%a8%db%8c-%d9%88-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%b4