تفریحات کیش

تفریحات کیش(Kish entertainment)

تفریحات کیش

تفریحات کیش(Kish entertainment)

چگونه از سفر به کیش بیشترین لذت را ببریم!؟

جزیره کیش یکی از جزایر محبوب ایرانی در خلیج فارس برای گردشگران است. کیش به سبب آب های مطبوع و گرم خلیج فارس، تفریحات دریایی و آبی متنوع، مراکز خرید لوکس و پرتعداد و جاذبه های گردشگری مختلف توانسته خود را به عنوان یک مقصد گردشگری و توریستی تثبیت کند.

جزیره کیش یکی از جزایر محبوب ایرانی در خلیج فارس برای گردشگران است. کیش به سبب آب های مطبوع و گرم خلیج فارس، تفریحات دریایی و آبی متنوع، مراکز خرید لوکس و پرتعداد و جاذبه های گردشگری مختلف توانسته خود را به عنوان یک مقصد گردشگری و توریستی تثبیت کند. جزیره کیش برای سلایق گوناگون جذاب است و به همین دلیل مخصوصا در فصل اوج سفر، بلیط چارتر و لحظه آخری کیش از پرتقاضاترین اقلام سفر و گردش به شمار می‌رود. اما برای لذت بردن از زیبایی های کیش باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا بتوانید با بودجه ای مقرون به صرفه و در کمترین زمان، بیشترین استفاده را از این جزیره زیبای جنوبی ببرید. 

حتما غذاهای دریایی را امتحان کنید!
اگر به جزیره کیش سفر کردید، حتما غذاهای دریایی جنوبی را در رستوران های متنوع و مختلف این جزیره امتحان کنید. کاملا قابل درک است که غذاهای دریایی ممکن است برای همه جذاب نباشد و یا با مزاج برخی سازگار نباشد. اما اگر محدودیت پزشکی درباره غذاهای دریایی ندارید، آنها را حتما تجربه کنید. زیرا علاوه بر اینکه خواص غذایی بالایی دارند و برای تندرستی سودمند هستند، بسیار هم خوشمزه‌اند. در جزیره کیش طیف متنوعی از رستوران ها و غذاخوری ها وجود دارند. از دکه های غذافروشی سیار در کنار ساحل تا رستوران های شیک و با کیفیتی مانند رستوران عمو اکبر، بابا قدرت، فودکورت فودلند و رستوران دارچین.  

چگونگی رفت و آمد از مبدا به مقصد سفر و بازگشت از آنجا، خود بخش مهمی از سفر شما را تشکیل می‌دهد. اینکه روش سفرتان سریع باشد یا کوتاه، بیشتر روی مقصد تمرکز دارید یا روی مسیر، بودجه سفرتان چه قدر است و غیره، همه اینها روی این موضوع که چگونه به مقصد سفرتان بروید و بازگردید موثر است. اگر زمان کافی و زیادی برای سفر دارید و از طولانی بودن راه خسته نمی‌شوید، سفر با قطار تا بندرعباس یا سفر جاده ای تا بندرلنگه و سپس رفتن به کیش با کشتی و قایق، شاید گزینه مطلوبی برای شما باشد. اما در مواقعی که خانوادگی سفر می‌کنید و همراه با افراد سالمند یا کودکان هستید، مسیرهای طولانی قابل تحمل نیست. از طرفی زمان برای سفر هم محدود است و نمی‌توان چند روز را فقط برای رفت و آمد اختصاص داد. در این مواقع، سفر هوایی با خرید بلیط هواپیما تهران کیش پیشنهاد می‌شود. نیاز به گفتن ندارد که قیمت بلیط تهران کیش بالاتر از گزینه های دیگر است. اما نگران آن هم نباشید. چون به کمک یک موتور جستجو تخصصی بلیط هواپیما و تور مسافرتی، می‌توانید بهترین و ارزانترین بلیط هواپیما کیش یا تور کیش را پیدا کرده و خریداری کنید. 

مراکز خرید کیش بهتر است یا قشم؟
همه کسانی که به مناطق آزاد تجاری مانند کیش سفر می‌کنند، بخشی از زمان سفرشان را به خرید اختصاص می‌دهند. دلیل این موضوع هم ساده است. در مناطق آزاد تجاری، هزینه های گمرکی پرداخت نمی‌شود و در نتیجه قیمت کالاهای وارداتی بسیار کمتر از مناطق دیگر خواهد بود. از سوی دیگر، خود گردش در یک مرکز خرید، تماشای کالاها و فروشگاه های مختلف و گاهی غذاخوردن در فودکورت های این مراکز خرید، خود یک نوع تفریح شهری به شمار می‌رود. اما اگر هدفتان از سفر به این مناطق آزادی تجاری، خرید باشد، آن وقت شاید با پرسش رو به رو شوید که قشم را انتخاب کنید یا کیش را. تجربه گردشگران از سفر و خرید به این دو جزیره می‌گوید که قشم امکانات کمتر، مراکز خرید معمولی‌تر و طبیعتا قیمت های کمتری هم دارد. اما اگر شما برای یک هدف گردشگرانه به کیش سفر کرده‌اید، زیبایی و لوکس بودن مراکز خرید کیش، ارزش قیمت های بالاتر کالاهایش را دارد. مراکز خرید مروارید، مرجان، دامون، مریم، پردیس ۱ و ۲ از جمله مشهورترین مراکز خرید کیش هستند. 

زمستان را برای سفر کیش کنار بگذارید.
 

چگونه از سفر به کیش بیشترین لذت را ببریم!؟

از دید زمان بندی، آب و هوا نقش مهمی در برنامه ریزی های سفر دارد. این درست است که تعطیلات چند روزه یا تعطیلات تابستانی و نوروز، موقعیت مناسبی برای سفر هستند، اما معتدل بودن هوا گاهی اهمیتش برای سفر بیشتر از عوامل دیگر می‌شود. پس اگر برای شما هم خوب بودن آب و هوا مهم است، بدانید بر خلاف زمان تهیه بلیط هواپیما استانبول، کیش به عنوان یک جزیره جنوبی ایران، در فصل های گرم سال دارای آب و هوای گرم و شرجی است. از همین رو خیلی از اهالی شهرهای سردسیر ایران، اصلا تحمل این هوا را نخواهند داشت. در مقابل، در فصل های سردتر سال یعنی از نیمه های پاییز تا اوایل بهار، دمای هوا در کیش به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد و هوایی مطبوع برای همه سلایق را خواهد داشت. البته این نکته را هم باید در نظر داشت که در این بازه ها قیمت بلیط چارتر هواپیما افزایش می‌یابد و پیدا کردن اتاق هتل خالی هم سخت می‌شود. 

پارک های ساحلی کیش را تجربه کنید.
یکی از تجربه های مطبوع و جذاب جزیره کیش که اتفاقا تفریحی کم هزینه هم هست، استفاده از پارک های ساحلی کیش است. کیش از چندین پارک ساحلی برخوردار است که امکانات متنوعی را در اختیار بازدیدکنندگانش می‌گذارد. پارک ساحلی سیمرغ یکی از مشهورترین آنهاست که بخش بزرگی از مسیر دوچرخه سواری مشهور جزیره کیش هم از این پارک می‌گذرد. پارک ساحلی مرد ماهیگیر دیگر پارک ساحلی کیش است که بین اهالی از محبوبیت زیادی برخوردار است و نامش را از تندیس مردی ماهیگیر در حال انداختن تور به دریا گرفته است. پارک ساحلی مرجان دیگر پارک جزیره کیش در کنار خلیج فارس است که به دلیل نزدیک بودن به مرکز خرید و بازار مرجان، بین گردشگران علاقه مند به خرید معروف است. 

تفریحات آبی کیش را از دست ندهید!
نمی‌توان درباره جزیره کیش نوشت و درباره تفریحات آبی و ورزش های دریایی در این جزیره چیزی نگفت. جزیره کیش دارای سواحل مرجانی طولانی در خلیج فارس است و همین موجب شده تا غواصی به طور حرفه ای و یا با اسکوترهای زیر آبی، بسیار رایج و محبوب باشد. از سوی دیگر، ورزش های پرهیجان مختلفی در کیش به مخاطبان و دوستدارانش عرضه می‌شود. پاراسل، فلای بورد، قایق سواری و بنانا از جمله تفریحات مهیج آبی در کیش است که می‌توان به طور انفرادی یا گروهی از آنها لذت برد. ماهیگیری سنتی و دریاگردی با کشتی های تفریحی را هم باید در همین گروه گنجانید.
منبع: https://www.tabnak.ir/fa/news/1001415/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%84%D8%B0%D8%AA-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D9%85

گشت‌های تفریحی دریایی در جزیره کیش ۶۰ درصد افزایش یافت

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، محمد جهانشاهی‌نسب مجموع تردد شناورها به بندر کیش از ابتدای سال ۹۵ تا اوایل بهمن‌ماه جاری را ۱۰ هزار و ۷۳۴ فروند اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۴۹ […]

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، محمد جهانشاهی‌نسب مجموع تردد شناورها به بندر کیش از ابتدای سال ۹۵ تا اوایل بهمن‌ماه جاری را ۱۰ هزار و ۷۳۴ فروند اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۴۹ هزار و ۶۴۴ دستگاه خودرو توسط شناورهای لندینگ‌کرافت در مسیرهای دریایی جزیره کیش به چارک و آفتاب جابه‌جا شد که افزایشی ۲۴ درصدی در این زمینه به ثبت رسید.

وی از ترابری ۳۲۶ هزار و ۱۸۱ نفر مسافر از طریق این بندر سخن به میان آورد و افزود: در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۳ درصدی را شاهد بودیم.

جهانشاهی‌نسب خاطرنشان کرد: علاوه بر این، ۳۶۲ هزار و ۳۱۳ نفر گشت دریایی با شناورهای تفریحی در آب‌های این جزیره مرجانی را تجربه کردند که این بخش از فعالیت‌های دریایی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است.

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش با اشاره به تخلیه و بارگیری یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۵۵۳ تن انواع کالای نفتی و غیر نفتی در بندرگاه این جزیره طی ده‌ماه گذشته، اظهار داشت: از این میزان، یک میلیون و ۴۲۱ هزار و ۱۷ تن کالای غیر نفتی و ۲۴۷ هزار و ۵۳۶ تن کالای نفتی اختصاص دارد.

وی سهم عملیات مربوط به صادرات غیر نفتی در این بندر را رقمی بالغ بر دو هزار و ۶۶۴ تن و حجم واردات اینگونه کالاها را ۴۶ هزار و ۲۲ تن اعلام کرد.

این مسؤول در پایان از کابوتاژ یک میلیون و ۳۷۲ هزار و ۳۳۱ تن کالای غیر نفتی در این بندر خبر داد.

منبع: http://mytourguide.ir/%DA%AF%D8%B4%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AD%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%DB%B6%DB%B0/

نخستین مسابقه رالی با کارتینگ در کیش برگزار شد

کیش - ایرنا - نخستین مسابقه خانوادگی رالی با کارتینگ ( خودروهای چرخ باز) روز شنبه در پارس سافاری کیش برگزار شد .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، این رقابت در راستای حمایت از صنعت گردشگری ، تقویت و توسعه فرهنگ ورزش اتومبیلرانی ، تعامل بین فعالان این عرصه و ایجاد فضایی شاد برای خانواده ها در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد .

در این رقابت 120 نفر از فعالان و صاحبان کانترهای گردشگری که اقدام به ارائه خدمات گردشگری در حوزه های مختلف می کنند شرکت داشتند.

در پایان این رقابت از شش نفر در دو بخش بانوان و آقایان و همچنین فعال ترین کانترها بر اساس شاخص های مورد نظر تقدیر شد .

حدود یکصد کانتر گردشگری در جزیره کیش به ارائه خدمات گردشگری به مسافران می پردازند .

سافاری (تور بیابان گردی و دشت گردی با خودروهای شاسی بلند ) مجموعه تفریحی ورزشی در کیش است که در مساحت پنج هکتار با هدف رونق گردشگری و ایجاد محیطی سالم برای تمامی رده های سنی احداث شده است.

گردشگران با مراجعه به این مجموعه تفریحی و ورزشی از تفریحاتی چون موتور سواری با دو چرخ و چهار چرخ، شتر سواری، پیست ماشین های کنترل دار استفاده می کنند.

کارتینگ یا مسابقه کارتینگ نوعی از ورزش موتوری با خودروهای چرخ ‌باز است و کارتینگ مجموعه پارس سافاری کیش با استاندارد های روز و با تجهیزات کاملا جدید در پیست های فوق العاده حرفه ای آماده پذیرایی از علاقه مندان این رشته مفرح ورزشی است .

منبع: https://www.irna.ir/news/81748277/%D9%86%D8%AE%D8%B3%D8%AA%D9%8A%D9%86-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%84%D9%8A-%D8%A8%D8%A7-%D9%83%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%8A%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%83%D9%8A%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D8%AF

تمایل قطری‌ها برای پهلوگیری کشتی‌های تفریحی در کیش

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد

تمایل قطری‌ها برای پهلوگیری کشتی‌های تفریحی در کیش

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: قطری‌ها تمایل دارند کشتی‌های تفریحی‌ رابه کیش بیاورند ما از وزارت خارجه خواسته‌ایم تا شناورهای تفریحی ما نیز به دوحه تردد کنند و این اقدام متقابل باشد.


به گزارش خبرنگار مهر، چهل و چهارمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر امروز ۲۷ آذر ماه در سازمان بنادر و دریانوردی با حضور نمایندگان سازمانهای مختلف عضو این ستاد برگزار شد.


در این نشست محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: هم افزایی بین دستگاه‌ها می‌تواند در طول سال برای ما دستاوردهای زیادی داشته باشد. اگر بتوانیم شرایط را بهبود ببخشیم می‌توانیم امیدوار باشیم که مردم برای بهره گیری از ظرفیت‌های گردشگری دریایی به کشورهای همجوار سفر نکنند.


وی با بیان اینکه مردم می‌توانند در طول سال از ظرفیت تغییرات آب و هوایی شمال و جنوب کشور در حوزه گردشگری دریایی بهره ببرند، گفت: در این زمینه الگوهای خوبی ایجاد شده است مانند الگوی گردشگری کیش. یکی از بنادر نمونه گردشگری دریایی را در چمخاله استان گیلان در دست ساخت داریم این می‌تواند الگویی در نوار ساحلی کشور باشد.


راستاد در ادامه بیان کرد: در اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ زیر ساخت و امکانات در بنادر قشم، کیش و شهید باهنر و بوشهر برای پذیرش کشتی‌های کروز ۵ ستاره حامل گردشگران آمریکایی، اروپایی، آلمانی و روس، داشتیم امروز هم این ظرفیت وجود دارد و برخی بنادر برای پهلوگیری کروزها آماده پذیرش گردشگران هستند.


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: تورهای کروز در حال حاضر در خلیج فارس برقرار است ما خیلی تلاش کردیم شرکت‌های وابسته آن‌ها را متقاعد کنیم که قشم و کیش را به برنامه سفر خود اضافه کنند ولی عمده سهامداران این کروزها آمریکایی‌ها هستند ما الان در قشم و کیش محدودیتی نداریم. برای استفاده کروزها از بنادر چابهار نیز با عمان رایزنی شده است و مانع یاز سوی ایران نیست. چون پایانه مناسبی در چابهار داریم که کیفیت آن از فرودگاه چابهار بهتر است. ما حتی حاضریم خدمات رایگان در ارتباط با کروزها ارائه دهیم. فقط بخش خصوصی و شرکت‌های کشتیرانی باید این مسیر را برقرار کنند.


وی با اشاره به ظرفیت بالای سفرهای دریایی و بی‌توجهی به آن، از حمایت سازمان بنادر و دریانوردی از سرمایه‌گذاران گردشگری خبر داد و گفت: گردشگری دریایی برای کار ظرفیت زیادی دارد، ولی متأسفانه با قایق‌های فایبرگلاس به مسافران دریا خدمات ارائه می‌شود که کیفیت و ایمنی پایینی دارند.

منبع: https://www.mehrnews.com/news/4801637/%D8%AA%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%82%D8%B7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%87%D9%84%D9%88%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AD%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%DB%8C%D8%B4


رستوران میرمهنا کیش

رستوران کیش میر مهنای کیش، یکی از رستوران‌ های معروف و شناخته شده‌ در جزیره‌ زیبای کیش می باشد، که در کنار متل تاپ رز قرار گرفته و پذیرای تمامی گردشگران تور کیش مهر جهت سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد. منوی این رستوران از تنوع بالایی برخوردار بوده و برای هر ذائقه غذایی مناسب می باشد. کیفیت غذاهای رستوران مهرمهنا بسیار عالی بوده و محیطی آرام و فضایی مدرن و شیک را جهت آسودگی گردشگران فراهم نموده است.  از آنجا که رستوران مهرمهنا در مجاورت خلیج فارس قرار دارد گردشگران عزیز ضمن تماشای آب های نیلگون خلیج فارس می توانند از موسیقی زنده و شاد این رستوران بهره ببرند. قابل توجه است که اجرای زنده موسیقی هر شب از ساعت 8 تا 11 توسط هنرمندان مجرب جزیره و سازهای سنتی و مخصوص جزیره، در این رستوران برگزار شده و می توانید با مراجعه به آنجا و نوش جان نمودن غذای مورد علاقه تان از موسیقی زنده برخوردار باشید و شبی خاطره انگیز برای خانواده خود رقم زنید. شما می توانید قبل از حضور فیزیکی در این رستوران، میز مورد نظر را رزرو نمایید.


این رستوران دارای سالاد بار بسیار متنوعی می باشد. بنابراین انتخاب مناسبی برای افرادی است که از رژیم های غذایی برخوردار بوده و یا علاقه ای به غذاهای دریایی ندارند.

از دیگر امکانات رستوران مهرمهنا، استفاده رایگان از اینترنت پر سرعت و پارکینگ اختصاصی می باشد که دغدغه امروزی بسیاری از خانواده ها می باشد. همچنین در نزدیکی رستوران مهر مهنا دو مرکز خرید پردیس 2 و زیتون قرار دارد که می توانید قبل یا بعد از صرف غذا برای خرید و یا گشت و گذار به این دو مرکز خرید مراجعه نمایید.

 

رستوران فودلند کیش

 


 

رستوران فودلند کیش رستورانی با مساحت 2000 متر مربع بوده که در مجاورت ساحل کیش و مرکز خرید مرجان واقع شده است. این رستوران دارای سه سالن اصلی می باشد که هر کدام با دکوراسیون مخصوص به خود طراحی گشته اند. بنابراین می توانید برای میز انتخابی به هرکدام از این سه سالن مراجعه کرده و میز مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

هدف اصلی رستوران فودلند، ارائه‌ بهترین غذاها و باکیفیت ترین ها، به صورت کاملا متنوع و تهیه شده با استاندارهای بین المللی می باشد. این امر موجب شده تا هم اکنون این رستوران آماده خدمت رسانی به گردشگران با بیش از 100 نوع غذای متنوع، پیش غذا و دسر باشد.

همچنین برای دوستداران فست فود نیز بخشی مجزا ایجاد شده و برند هایی همچون republic، lime، chill out، cafe در این بخش حضور دارند و با گرد آوری این بخش، فودلند کیش از منظر تنوع غذایی کامل گشته است.


بعد از صرف غذا در هر یک از بخش های فودلند کیش، می توانید به دو کافی شاپی که در این فودلند قرار دارند مراجعه نمایید. کافی شاپ اول فضای مدرن داشته و جهت سرو انواع بستنی و نوشیدنی های سرد و گرم آماده خدمت رسانی می باشد. کافی شاپ دوم که مراکشی بوده و به نام "لیالی" شهرت دارد، توسط چای و قلیان از مهمانان خود پذیرایی می کند.


پارک آبی اوشن کیش


تم پارک آبی اوشن کیش یکی از جدید ترین امکانات تفریحی تور کیش می باشد که در سال 1395 و همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری رسیده و افتتاح گردید. این پارک آبی به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین پارک های آبی و روباز ایران و خاورمیانه شناخته شده و یکی از تفریحات لذت بخش و پر هیجان امروزی مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. این مجموعه توسط یک شرکت کانادایی که معتبر ترین تامین کننده وسایل بازی پارک آبی در دنیا است ساخته شده و با استفاده از تجهیزات و بازی های مدرن مطابق با استاندارهای جهانی این پارک آبی را بسیار محبوب نموده است.


مساحت پارک آبی اوشن 5.5 هکتار بوده و ظرفیت روزانه آن 3300 نفر می باشد. با ساخت این مجموعه حریم هوایی پرواز به وجود آمده و اجازه ساخت و ساز هیچ گونه ساختمان بلند تری از پارک آبی و پرواز هوایی در این منظقه وجود ندارد. این مجموعه دارای 400 پرسنل حرفه ای در تمامی بخش ها می باشد که آماده ارائه خدمات به گردشگران سفر به کیش هستند.

 

پارک آبی اوشن دارای 13 راید می باشد که عبارت اند از: پیچالوب، آدرنالین، برکو(ویژه کودکان)، سونامی، موجاب، رالی راید، مارپیچ، چالاب، راشین ریور، آناکوندا، دینگل و گرداب. همچنین دارای 4 استخر به نام های دینگو، آبان، رابو، آبتین نوجوانان می باشد.


همچنین علاقه مندان به گرفتن آفتاب نیز می توانند در این پارک آبی از خدمات مختص به آن بهره ببرند.


تمامی افراد با هر رده سنی امکان استفاده از این مجموعه را دارند. چرا که از راید های نام برده شده تعدادی راید و استخر مختص کودکان بوده و والدین می توانند با خیال راحت فرزند خود را در پارک آبی اوشن با انواع امکانات آبی سرگرم نمایند و خود نیز از امکانات آنجا استفاده نمایند.


در این پارک آبی انواع رستوران ها، فست فود و نوشیدنی ها وجود دارد و شما در هنگام تهیه بلیط با استفاده از دستبندهای مغناطیسی که تحویل می گیرید می توانید پول خود را شارژ نموده و از طریق آن در طی روز از نوشیدنی ها و غذاهای مختلف نوش جان کنید و در انتهای روز در صورتی که پول مازادی در دستیند مغناطیسی باقی مانده بود آن را پس بگیرید. این امر باعث شده تا در تهیه خوراکی سهولت ایجاد شده و افراد نیازی به حمل کیف پول خود نداشته باشند. کابین دوش لاریس

 

در بخشی از این مجموعه خدمات ماساژ و اسپا وجود دارد که با پرداخت هزینه جداگانه می توانید از آن ها استفاده نمایید.

منبع: http://www.jahannews.com/news/702369/%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%DB%8C%D8%B1%D9%85%D9%87%D9%86%D8%A7-%DA%A9%DB%8C%D8%B4