تفریحات کیش

تفریحات کیش(Kish entertainment)

تفریحات کیش

تفریحات کیش(Kish entertainment)

جاذبه های گردشگری کیش

کیش، شهری جذاب و توریستی در هرمزگان است. جزیره کیش در حدود ۹۰کیلومتر مربع، مساحت دارد. آب جزیره کیش، بیضی شکل و زیبا است و جزو آب‌های شیرین به شمار می‌رود. سابقه تاریخی شهر کیش به عصر هخامنشی می‌رسد. این شهر در ایران باستان، جزوی از کشور ایران محسوب می‌شد.


جاذبه‌های کیش

کیش  و تور کیش  در گذشته از مراکز تجاری ایران به شمار می‌رفت و از لحاظ صید مروارید و ماهی از اهمیت زیادی برخوردار بود. کیش جاذبه‌های دیدنی بسیاری دارد. دیدنی‌های کیش بسیار خاص و متنوع هستند. این جاذبه‌ها را تاریخ و معماری گرفته تا تفریح و سرگرمی و هیجانات مختلف را شامل می‌شود. اگر بخواهیم تقسیم بندی در این زمینه ارائه دهیم می‌توانیم شهر کیش را لحاظ تفریحی و معماری تاریخی مورد بررسی قرار دهیم.


بازارهای کیش

کیش شهری قدیمی است و از سابقه تاریخی زیادی برخوردار است. توریستی و تجاری بودن شهر کیش، سبب شده است که اهمیت این شهر بیشتر شود و مکان‌های تفریحی زیادی در آن ساخته شوند. از مکان‌های دیدنی کیش که برای گردشگران جذابیت زیادی دارد، بازار پردیس کیش است. بازار پردیس کیش از قدیمی‌ترین بازارهای جزیره کیش به شمار می‌رود. این بازار به سبک اروپایی و فرانسوی ساخته شده است. بازار کیش از دیدنی‌های مورد علاقه توریست‌ها محسوب می‌شود. بسیاری از گردشگران شهر کیش، سوغاتی‌های خود را از این بازار محبوب، خریداری می‌کنند.


اسکله‌های تفریحی کیش

مجموعه گردشگری مارینا از مکان‌های توریستی محبوب در شهر کیش است. اسکله زیبای این مجموعه، توریست‌های بسیاری را جذب خود می‌کند. در مجموعه گردشگری مارینا، امکانات زیادی برای تفریح، در نظر گرفته شده است. برای دیدن این مجموعه تفریحی کم‌نظیر و استفاده از امکانات تفریحی آن، برای تفریحاتی مانند جت اسکی، می‌توانید در تور کیش ثبت نام کنید و از سفر خود لذت ببرید.


اسکله تفریحی کیش یکی دیگر از مکان‌های جذاب شهر و جزیره کیش است. جنس اسکله تفریحی کیش از چوب است. مراکز تفریحی زیادی در کیش ساخته شده است. اسکله تفریحی کیش از امکانات زیادی برخوردار است و گردشگران برای آن اهمیت ویژه‌ای قائل هستند. از جمله امکانات مورد نیاز گردشگران در این جزیره، برخورداری از رستوران، کافه و کلوپ‌ها و تفریحات دریایی است که توریست‌ها از آنها استفاده می‌برند. در اسکله تفریحی کیش، حیوانات دریایی دیده می‌شوند که گردشگران با دیدن آنها هیجان زده می‌شوند.


باغ وحش کیش

باغ وحش کیش از مکان‌های توریستی این شهر در تور ارزان کیش  است. این باغ وحش برای گردشگران جذابیت ویژه‌ای دارد. به این دلیل توریست‌ها به این مکان تفریحی در کیش می‌روند و از دیدن حیوانات در باغ وحش کیش، لذت می‌‌برند.


پلاژهای کیش

کسانی که تجربه سفر به کیش را دارند، لذت استفاده از پلاژهای جزیره کیش را درک می‌کنند. آب‌ کیش برای شنا مناسب هستند. پلاژهای کیش به طور جداگانه برای مردان و زنان ساخته شده‌اند و امکانات فوق‌العاده‌ای برای ارائه به توریست‌ها دارند. اگر به کیش سفر کردید از امکانات پلاژهای جزیره استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید.


باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش یکی از جاذبه‌های طبیعی و تفریحی شهر کیش است. در باغ پرندگان کیش، حدود ۶۰ نوع پرنده زندگی می‌کنند که از نزدیک قابل مشاهده هستند. طاووس، درنا و انواع پرندگان زیبای این باغ برای گردشگران از جذابیت فوق‌العاده‌‌ای برخوردار هستند. باغ پرندگان کیش در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرد. از زمان های بسیار دور، نگهداری از پرندگان در این باغ زیبا، وجود داشته است. تنوع پرندگان در این باغ، جذابیت این مکان تفریحی را بیشتر کرده است.


شهر زیرزمینی کیش

شهر زیرزمینی کاریز کیش که به قنات کیش هم معروف است یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی و‌ گردشگری شهر کیش است. شهر زیرزمینی کیش، شهری باستانی است که برای توریست‌ها جذابیت زیادی دارد.


پایاب‌های کیش

پایاب‌های کیش از مکان‌های دیدنی تفریحی و تاریخی در شهر کیش هستند. قدمت این پایاب‌ها به حدود ۲هزار سال پیش می‌رسد. شاید وقتی این نوشته را بخوانید با خود بگویید پایاب چیست؟ پایاب‌ها، نوعی دهلیز هستند که روی سطح زمین قرار دارند و از شیب تندی برخوردار هستند. این پایاب‌ها با استفاده از چند پله به سطح آب می‌رسند. اگر این قصد را دارید که همه جاذبه‌های کیش را ببینید باید چند روزی وقت بگذارید و با حوصله تمامی دیدنی‌های آن را مشاهده کرده و لذت ببرید. 


شهر باستانی حریره

یکی از مشهورترین جاذبه‌های شهر کیش در تور کیش لحظه آخری ، که برای علاقمندان به تاریخ و معماری جذابیت زیادی دارد شهر باستانی حریره است. سابقه شهر باستانی حریره به دوره اسلامی می‌رسد. این شهر باستانی در کنار ساختمان ورزشی المپیک واقع شده است. اکنون ویرانه‌های این شهر تاریخی در کیش، باقی مانده‌اند.


کشتی یونانی

یکی از جاذبه‌های خاص شهر کیش که برای توریست‌ها هیجان‌انگیز است در گوشه‌ای از جزیره کیش در نزدیکی روستای باغو واقع شده است. این جاذبه تاریخی و خاص، کشتی یونانی به گل نشسته است. این جاذبه اکنون، جنبه تاریخی و تفریحی به خود گرفته است. توریست‌های شهر کیش، علاقه زیادی به کشتی یونانی دارند. کشتی یونانی در هنگام غروب آفتاب، تصویری خاص دارد. از این رو توریست‌ها، این مکان را جایی مناسب برای گرفتن عکس‌ می‌دانند.

منبع: https://www.eghtesadonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/364144-%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%B4

رقابت در فروش بلیط جنگ های خنده و تفریحات کیش


در برخی تورهای داخلی یا تور قشم و چابهار، خدماتی مانند گشت های شهری هم وجود دارد. این گشت ها با عنوان تور شهرگردی (تور چابهارگردی) ارائه می شوند و عمدتا توسط هتل محل اقامت و یا از طریق آژانس مسافرتی ارائه شده و به منظور بازدید از جاذبه های تاریخی، طبیعی منطقه یا شهر مورد نظر برگزار می شوند. اما داستان تور کیش بسیار متفاوت است. چرا که شهرت و محبوبیت این جزیره بیشتر به خاطر تفریحاتی است که لذت تجربهی هیجان و آرامش را در کنار هم به شما میدهند و همین موضوع هم باعث شده که بازار پرسود و جذاب ارائه بلیط جنگ ها و تفریحات کیش، به شدت رقابتی و البته کمی نابسامان گردد.



جنگ های شبانه و تفریحات تور کیش

تورکیش یکی از تورهای مورد توجه اغلب افرادی می باشد که علاقه مند به تفریحات آبی و جُنگ های شبانه هستند. اکثر تفریحات کیش، منحصر به تورکیش بوده و در منطقه گردشگری دیگری در کشور دیده نمی شوند. همچنین جُنگ هایی که در جزیره کیش برگزار می شود از پر طرفدارترین جُنگ ها بوده و انواع سلیقه ها را پوشش می دهند؛ به همین دلیل تعداد افرادی که به این دست از تفریحات علاقه دارند کم نیست و این موضوع باعث داغ شدن بازار دلالان خرید فروش بلیت جُنگ ها و تفریحات کیش می شود


منفعت شخصی یا رضایت مسافر؟!

بعد از ورود به کیش از همان ابتدا اولین چیزی که جلب توجه می کند تلاش فعالین فروش بلیط جنگ ها و تفریحات کیش در هتل محل اقامت و یا در حین ترانسفر فرودگاهی است که سعی در فروش بلیت تفریحات کیش و ارائه قیمت های بسیار متنوع به مسافران را دارند. اما موضوع به اینجا ختم نمی شود و این اتفاقات تا زمانی که شما در جزیره کیش حضور دارید هم ادامه خواهند داشت و در لابی هتل، سطح شهر حتی در سواحل تفریحی هم با افرادی رو به رو خواهید بود که سعی دارند که این بلیت ها را به شما بفروشند. با کمی تحقیق راجع به قیمت بلیت تفریحات آبی تورهای مسافرتی کیش، به تفاوت چشم گیر قیمت ها در بین ارائه دهندگان بلیت این خدمات پی خواهید برد. اشخاصی که یا در پذیرش هتل محل اقامت حضور داشته و یا در ساحل به شما نزدیک شده و بلیت تفریحات را به شما ارائه می دهند. به عنوان مثال ممکن است شما بلیت یکی از تفریحات آبی کیش را در ساحل این جزیره و با قیمت 120 هزار تومان خریداری کنید، بعد از بازگشت به هتل متوجه می شوید که آژانس تفریحی هتل همان تفریحات آبی را با قیمت 90 هزار تومان به شما ارائه می دهد! اما علت این اختلاف قیمت در تفریحات تورکیش چیست؟


خدمات یکسان با قیمت متفاوت

با توجه به این که در نهایت تمام این تفریحات به طور کاملاً یکسان انجام می شوند و ارائه خدمات آن ها تفاوت چندانی با هم ندارد، نه تنها به هدف خود از خرید تورکیش که همان لذت بردن از تفریحات تور کیش است، دست نمییابید، بلکه در تمام طول سفر با این سوال رو به رو خواهید بود که، چه کسی بهترین قیمت را ارائه می دهد؟! تعیین کننده ی نرخ و هزینه همه تفریحات و جنگ ها و تفریحات در هر تور مسافرتی داخلی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است، تورکیش هم از این قاعده مستثنی نبوده و نرخ بلیط تفریحات کیش از پیش تعیین شده و مشخص میباشد. اما علت این تفاوت قیمت، وجود واسطه های بسیار، میان ارائه دهندگان تفریحات کیش و مسافرین تورکیش است و این مساله باعث کسب سودهای متفاوت، توسط فعالینی است که رقابتی محلی، شدید و گاها مخرب داشه و باعث سردرگمی متقاضیان تور کیش می شود.


بازاریابی تلفنی از طریق آژانس مسافرتی

هنگام رزرو تور کیش،از طریق آژانس های مسافرتی، ممکن است پیشنهاداتی به مسافر ارائه شود که شامل مواردی مثل ورودی سافاری، ورودی شهر بازی هایلند، ورودی کافه یخی و مواردی از این دست شود که شاید مبلغ همه این خدمات روی هم به 100 هزار تومان هم نرسد اما در صورت اعلام رضایت، شمارهی شما در اختیار ارائه دهندگان خدمات تفریحی کیش قرار داده می شود و شما در طول سفر با پیامک های بسیاری از طرف این افراد روبه رو میشوید و این مساله ممکن است برای برخی آزار دهنده باشد.بازاریابی تلفنی از طریق آژانس مسافرتی


بهترین روش خرید تفریحات کیش

اکنون این سوال مطرح می شود که با توجه به توضیحات داده شده بهترین روش رزرو و خرید خدمات گردشگری و بلیت تفریحات آبی کیش چیست؟ پیش از آن که در مورد پاسخ به این سوال بحث کنیم باید بدانید که ارائه شده در تفریحات کیش از نظر کیفیت و زمان کاملا یکسان برگزار می شوند و تفاوتی بین خدمات ارائه شده توسط هتل و دیگر مراکز ارائه دهنده این خدمات در تورهای کیش وجود ندارد. پس بهترین روش برای رزرو خدمات تفریحی تور کیش، مقایسه قیمت ها بین هتل ها و سایر ارائه دهندگان بلیط تفریحات تور کیش و پیدا کردن مناسب ترین قیمت بین آنهاست. در این بین سایت های بسیاری نیز در زمینه فروش بلیت تفریحات کیش و ارائه پایین ترین نرخ به مسافرین تور کیش رقابت می کنند که از آن جمله می توان به سایت هایی مثل کیش تفریحات، کیش لندیار، کیش تخفیف و کیش برگ اشاره کرد.


خرید بلیط تفریحات کیش در کیش

بهتر است برای خرید بلیط تفریحات کیش عجله نکنید،  بهتر است ابتدا اقدام به رزرو تور کیش خود کرده و حتی در صورت تمایل، شماره خود را در اختیار ارائه دهندگان بلیط تفریحات کیش قرار دهید. در جزیره کیش هم قیمت های ارائه شده توسط هتل را بررسی کرده و درنهایت بلیط تفریح کیش خود را با حوصله و بی دغدغه رزرو و یا خرید نمایید. البته در نظر داشته باشید که در ایام شلوغی جزیره کیش، همچون تابستان و نوروز، قیمت بلیط تفریحات کیش افزایش چشمگیری خواهد داشت، پس بهتر است قبل از سفر به کیش، خدمات تفریحات کیش خود را رزرو نمایید.

منبع : https://hamgardi.com/fa/Post/15639-%D8%B1%D9%82%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%B7-%D8%AC%D9%86%DA%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D8%AA%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AD%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%DB%8C%D8%B4

در مورد تفریحات کیش و مراکز خرید استانبول بیشتر بدانید


جزیره زیبای کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران است که با وجود مساحت کم دیدنی های بسیاری در آن فراهم آمده است و همچنین با رونق صنعت گردشگری در این جزیره شاهد به وجود آمدن امکانات رفاهی فراوانی هستیم که هتلهای بی نظیر با خدمات رسانی عالی و همینطور اقامتگاهها و سوئیت های منحصر بفرد در کنار حمل و نقل بسیار مناسب و وجود صدها رستوران و کافه و از همه اینها گذشته مراکز خرید متنوع و لوکس دیگر حرفی برای گفتن باقی نخواهد گذاشت .

در ادامه مطلب قصد داریم برخی از جاذبه های دیدنی این جزیره را به اختصار شرح دهیم پس با ما همراه باشید.

تفریحات آبی در جزیره کیش
یکی از جاذبه های تفریحی در تور کیش ارزان لحظه آخری  تفریحات آبی متنوع در آن است که تحجربه ای خاطره انگیز خواهد بود. آب چترسواری (پاراسیلینگ) ، غواصی ،موج سواری ، جت اسکی و قایق سوار تنها بخشی از تفریحات پر هیجان در این جزیره اند که در همه سواحل آن و به خصوص در اسکله تفریحی قابل انجام هستند.  همچنین اگر به دنبال تفریحات خانوادگی هستید لذت تجربه کشتی های تفریحی و تماشای اعماق آب با قایق های کف شیشه ای فراموش نشدنی خواهد بود.

مسیر دوچرخه سواری
دوچرخه سواری در امتداد سواحل زیبای این جزیره و به خصوص اگر در مسیر ویژه دوچرخه سواری باشد بسیار جذاب خواهد بود . کیش یکی از طولانی ترین و خوش منظره ترین مسیرهای دوچرخه سواری کشور را راه اندازی نموده که طول آن در حدود هفتاد و پنج کیلومتر است . و جالب است بدانید در طول این مسیر با هیچ وسیله نقلیه ای روبرو نخواهید شد زیرا فقط دوچرخه و اسکوتر اجازه تردد در ان را دارد در ضمن حین رکاب زده شاهد مناظر زیبای دریا هستید و در هرجا که خواستید میتوانید ایست نمایید و عکس یادگاری بگیرید . همچنین در ورودیه های آن کیوسک هایی برای اجاره دوچرخه و سه چرخه و اسکوتر قرار دارد که با دریافت مبلغی کم میتوان دوچرخه مورد علاقه تان را اجاره نمایید.

منظره زیبای کشتی یونانی
کشتی یونانی یا همان کشتی خولا اِف کشتی غول پیکری است که در آبهای سواحل جنوبی جزیره کیش به گل نشست و از سال ۱۳۴۵ تاکنون در این آبها به یادگار ماند. این کشتی ساخت بریتانیا بوده که حین آخرین سفر خود در آبها خلیج فارس گرفتار شده و تمامی تلاشها برای نجات بی ثمر ماند و در نهایت مسافرین و بارهایشان تخلیه و خود کشتی برای همیشه در این منطقه رها شد. و حالا به یکی از دیدنی های کیش تبدیل شده و روزانه مسافرین بسیاری برای تماشای منظره غروب آفتاب از پس این کشتی به این ساحل می آیند و عکسهای زیبایی را ثبت می کنند.

مرکز خرید فروم
در شهر استانبول یک مرکز خرید بسیار زیبا با طراحی منحصر به فرد به نام فروم وجود دارد که شامل ۴۹۵ هزار مترمربع مساحت است. این مجموعه شامل حدود ۳۰۰ فروشگاه مختلف از برند‌های ترکی و اروپایی می‌شود. از برند‌های معروف آنجا می‌توان به زارا، آیکیا، دکلتون، نایک و آدیداس اشاره کرد. در آنجا می‌توانید انواع مختلفی از وسایل را خریداری کنید که از وسایل خانه گرفته تا زیورآلات شامل می‌شود. این مرکز خرید همانقدر برای طرفداران کالای لوکس و گران مورد توجه است که برای کسانی که به اجناس مقرون به صرفه و با کیفیت اهمیت می‌دهند. از دیدنی‌های آنجا می‌توان به محوطه بسیار زیبای آن اشاره کرد که دارای گیاهان سرسبز و جا برای نشستن است. آنجا شامل پارک ژوراسیک و لگو لند برای تفریح کودکان و نوجوانان می‌شود. همچنین این مجموعه شامل سالن پاتیناژ یا اسکی روی یخ و همچنین بخش شبیه ساز هواپیما میشود. از دیگر امکانات آنجا آکواریوم سی‌لایف و سالن بولینگ است. سینمای مرکز خرید فروم نیز یک سینمای مدرن و امروزی بوده که فیلم‌های روز را می‌توانید در آنجا مشاهده کنید. برای غذا خوردن هم این مجموعه شامل فودکورت بزرگ می‌شود.

کاپالی چارشی
بازار بزرگ استانبول یا گرند بازار که ترکیه‌ای ها آن را کاپلی چارشی می‌نامند. یکی از بازارهای قدیمی و شلوغ شهر استانبول است. این بازار سرپوشیده برای خرید سوغاتی و کالاهای مختلف و کمیاب بسیار مناسب است. در آنجا می‌توانید شیرینی‌های خوشمزه را هم امتحان کنید و بخرید. از بهترین کالاهای آنجا می‌توان به پارچه، وسایل عتیقه، ظروف مختلف و قالی اشاره کرد. این بازار در نزدیکی میدان سلطان احمد قرار گرفته است.

خیابان استقلال
یکی از بهترین نقاط و از پرطرفدار ترین خیابان‌ها در سفر با تور استانبول خیابان استقلال است که در آنجا مغازه‌های بسیار زیادی برای خرید قرار دارند. از تفریحاتی که می‌توانید در استانبول انجام دهید همین پاساژ گردی در خیابان استقلال است.  این خیابان دارای ریل فونیکولار است که یک وسیله حمل و نقل جالب و پرطرفدار است. همچنین آنجه به میدان معروف تکسیم هم راه دارد که میدان اصلی و معروف شهر است.

مرکز خرید کانیون
یکی از مجموعه‌های زیبا برای خرید مرکز خرید کانیون است که در فضایی باز با معماری بسیار زیبا ساخته شده است. دها برند لوکس در آنجا قرار دارند و تعداد فروشگاه ها به ۱۶۰ عدد میرسد. از امکانات آنجا می‌توان به سالن‌های با کیفیت سینما اشاره کرد. سالن تئاتر نیز در آنجا قرار دارد.

مرکز خرید مگا اوت لت ونیزیا
به گزارش سایت سفر باتو ، یکی از خاص‌ترین مجموعه‌های تجاری و تفریحی استانبول مرکز خرید اوت لت ونیزیا است در آنجا همانند شهر ونیز برای رفت و آمد از قایق استفاده می‌شود. از نظر زیبایی آنجا بسیار عالی است و تنها گشت و گذار در این مجموعه می‌توانید ساعت‌ها شما را سرگرم کند. البته انواع محصولات مختلف مثل پوشاک و لوازم خانگی هم در آنجا به فروش می‌رسد. سالن سینما، رستوران‌های و کافه‌های مختلف از امکانات این مجموعه بزرگ هستند.

سفر به کیش در ماه رمضان


کیش یکی از گردشگری‌ترین مناطق ایران است که هر ساله مسافران زیادی را پذیرایی می‌کند. این جزیره تفریح‌های بسیاری ویژه‌ای برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته است. البته برخی از جشنواره‌ها و تفریحات این جزیره در ازای پرداخت هزینه هستند اما تعدادی از جاذبه‌های گردشگری کیش نیز کاملا رایگان هستند.



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کیش یکی از گردشگری‌ترین مناطق ایران است که هر ساله مسافران زیادی را پذیرایی می‌کند. این جزیره تفریح‌های بسیاری ویژه‌ای برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته است. البته برخی از جشنواره‌ها و تفریحات این جزیره در ازای پرداخت هزینه هستند اما تعدادی از جاذبه‌های گردشگری کیش نیز کاملا رایگان هستند. کسانی که در ماه رمضان به کیش سفر می‌کنند می‌توانند از تخفیف‌ها و جشنواره‌های فروش این ماه استفاده کنند. از طرفی بسیاری از هتل‌ها و مراکز فروشگاهی کیش نیز در ماه مبارک رمضان خدمات و محصولات خود را با تخفیف عرضه می‌کنند. در نظر داشته باشید که برای اطلاع از این کاهش قیمت مراکز اقامتی می‌توانید از امکان اطلاع از کاهش قیمت وب سایت علی بابا استفاده کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا در صورت کاهش یافتن هزینه خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در سریع‌ترین زمان ممکن مطلع شوید و خدمت مورد نظرتان را رزرو کنید.



همچنین در نظر داشته باشید که در ماه رمضان قیمت بلیط هواپیما مقداری کاهش پیدا می‌کند و برای سفرتان می‌توانید با هزینه کم‌تری نسبت به دیگر ماه‌ها بلیط تهیه کنید. برای این که بتوانید قیمت‌های بلیط هواپیما در زمان ماه رمضان را مشاهده کنید و پایین‌ترین قیمت ممکن را رزرو کنید می‌توانید از تقویم قیمتی کمک بگیرید. تقویم قیمتی می‌تواند مناسب‌ترین راه برای تهیه یک بلیط ارزان و مناسب باشد. این تقویم در هنگام رزرو بلیط هواپیما ، به‌صورت نواری در بالای سایت و اپلیکیشن موبایل علی‌بابا ظاهر می‌شود و عملکرد آن به این صورت است که کمترین قیمت بلیط را در روزهای قبل و روزهای بعد به شما نشان می‌دهد.

برای مثال فرض کنید که شما قرار است که در روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت به مسافرت بروید و اگر سفر شما یکی دو روز هم عقب و جلو شود مشکلی برای شما پیش نمی‌آید؛ در این حالت تقویم قیمتی به شما کمک می‌کند تا کم‌ترین قیمت‌های خرید بلیط هواپیما از ۲۰ اردیبهشت تا ۲۶ اردیبهشت را به‌صورت آنلاین و لحظه‌ای مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که تقویم قیمتی علی بابا برای افرادی مناسب است که روز مشخصی را برای سفرشان در نظر ندارند و تاخیر یا تعجیل یکی دو روزه سفر، مشکلی را برای‌شان به وجود نمی‌آورد. همان طور که گفته شد در ماه رمضان هزینه رزرو هتل در کیش کاهش می‌یابد؛ یکی از دلایل این کاهش قیمت کم شدن مسافران و خلوت شدن جزیره کیش است. به عبارت دیگر فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی این جزیره برای جذب مشتری، تخفیف‌ها و خدمات بیش‌تری را ارائه می‌دهند.



در ماه رمضان ممکن است برخی از جشنواره‌ها و برنامه‌های شاد در جزیره کیش بعد از افطار برگزار شود. در حقیقت بسیاری از برنامه‌های این جزیره گردشگری دچار تغییر زمان‌بندی می‌شود. بسیاری از برنامه‌ها و جشنواره‌ها را در وبلاگ سایت علی بابا می‌توانید مشاهده کنید و در صورت امکان در آن‌ها شرکت‌ کنید. اگر محدودیت بودجه ندارید بهتر است از هتل‌های ساحلی این جزیره استفاده کنید. هتل‌های این ساحلی کیش برای اقامت‌های چند روزه مناسب هستند و می‌توانند امکانات زیادی را در اختیار شما قرار دهند. هتل ترنج یکی از هتل‌های دریایی کیش است که امکانات بسیار لوکس و بی‌نظیری برای مسافران دارد. این هتل در ۲ فاز مختلف ساخته شده است و فاز اول این هتل در زیر آب است؛ اتاق‌های هتل ترنج کیش منظره‌ی جذابی از دریا را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای رزرو هتل کیش از علی بابا می‌توانید از طریق سایت اقدام کنید و در وقت و هزینه‌های‌تان صرفه جویی کنید.


البته هتل‌های دیگری هم در جزیره کیش وجود دارند که قیمت مناسب‌تری دارند اما باید در نظر داشته باشید که قیمت هتل تا حد زیادی متناسب با امکانات آن است. برای مثال هتل‌های ۲ ستاره امکانات پایه‌ای دارند و خدمات خاصی ارائه نمی‌دهند اما از طرفی قیمت مناسبی دارند. بررسی‌ هتل‌های کیش در وبلاگ سایت علی بابا موجود است و شما با مطالعه این بررسی هتل‌ها می‌توانید اقامت دلچسب‌تری داشته باشید. در ماه رمضان بیش‌تر هتل‌ها ضیافت افطاری نیز دارند اما برای سایر مسافرین نیز وعده‌های غذایی صبحانه، نهار و شام سرو می‌شود. توضیحات وعده‌های غذایی در هتل‌های مختلف را می‌توانید از وبلاگ علی بابا مطالعه کنید. البته بهتر است در نظر داشته باشید که برنامه غذایی هتل‌ها و رستوران‌ها در ماه رمضان ممکن است کمی تفاوت داشته باشد و می‌توانید این موضوع را به‌صورت مستقیم از اپراتور هتل بپرسید. در ایام نزدیک به عید فطر ممکن است قیمت بلیط نسبت به دیگر ایام، افزایش داشته باشد؛ حتی ممکن است بلیط برگشت به تهران سخت گیر بیاید. در این شرایط با خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما می‌توانید با خیال جمع سفر کنید. قیمت بلیط‌های رفت و برگشت مناسب‌تر است و برای زمان‌بندی شما نیز هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.