تفریحات کیش

تفریحات کیش(Kish entertainment)

تفریحات کیش

تفریحات کیش(Kish entertainment)

در مورد تفریحات کیش و مراکز خرید استانبول بیشتر بدانید


جزیره زیبای کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران است که با وجود مساحت کم دیدنی های بسیاری در آن فراهم آمده است و همچنین با رونق صنعت گردشگری در این جزیره شاهد به وجود آمدن امکانات رفاهی فراوانی هستیم که هتلهای بی نظیر با خدمات رسانی عالی و همینطور اقامتگاهها و سوئیت های منحصر بفرد در کنار حمل و نقل بسیار مناسب و وجود صدها رستوران و کافه و از همه اینها گذشته مراکز خرید متنوع و لوکس دیگر حرفی برای گفتن باقی نخواهد گذاشت .

در ادامه مطلب قصد داریم برخی از جاذبه های دیدنی این جزیره را به اختصار شرح دهیم پس با ما همراه باشید.

تفریحات آبی در جزیره کیش
یکی از جاذبه های تفریحی در تور کیش ارزان لحظه آخری  تفریحات آبی متنوع در آن است که تحجربه ای خاطره انگیز خواهد بود. آب چترسواری (پاراسیلینگ) ، غواصی ،موج سواری ، جت اسکی و قایق سوار تنها بخشی از تفریحات پر هیجان در این جزیره اند که در همه سواحل آن و به خصوص در اسکله تفریحی قابل انجام هستند.  همچنین اگر به دنبال تفریحات خانوادگی هستید لذت تجربه کشتی های تفریحی و تماشای اعماق آب با قایق های کف شیشه ای فراموش نشدنی خواهد بود.

مسیر دوچرخه سواری
دوچرخه سواری در امتداد سواحل زیبای این جزیره و به خصوص اگر در مسیر ویژه دوچرخه سواری باشد بسیار جذاب خواهد بود . کیش یکی از طولانی ترین و خوش منظره ترین مسیرهای دوچرخه سواری کشور را راه اندازی نموده که طول آن در حدود هفتاد و پنج کیلومتر است . و جالب است بدانید در طول این مسیر با هیچ وسیله نقلیه ای روبرو نخواهید شد زیرا فقط دوچرخه و اسکوتر اجازه تردد در ان را دارد در ضمن حین رکاب زده شاهد مناظر زیبای دریا هستید و در هرجا که خواستید میتوانید ایست نمایید و عکس یادگاری بگیرید . همچنین در ورودیه های آن کیوسک هایی برای اجاره دوچرخه و سه چرخه و اسکوتر قرار دارد که با دریافت مبلغی کم میتوان دوچرخه مورد علاقه تان را اجاره نمایید.

منظره زیبای کشتی یونانی
کشتی یونانی یا همان کشتی خولا اِف کشتی غول پیکری است که در آبهای سواحل جنوبی جزیره کیش به گل نشست و از سال ۱۳۴۵ تاکنون در این آبها به یادگار ماند. این کشتی ساخت بریتانیا بوده که حین آخرین سفر خود در آبها خلیج فارس گرفتار شده و تمامی تلاشها برای نجات بی ثمر ماند و در نهایت مسافرین و بارهایشان تخلیه و خود کشتی برای همیشه در این منطقه رها شد. و حالا به یکی از دیدنی های کیش تبدیل شده و روزانه مسافرین بسیاری برای تماشای منظره غروب آفتاب از پس این کشتی به این ساحل می آیند و عکسهای زیبایی را ثبت می کنند.

مرکز خرید فروم
در شهر استانبول یک مرکز خرید بسیار زیبا با طراحی منحصر به فرد به نام فروم وجود دارد که شامل ۴۹۵ هزار مترمربع مساحت است. این مجموعه شامل حدود ۳۰۰ فروشگاه مختلف از برند‌های ترکی و اروپایی می‌شود. از برند‌های معروف آنجا می‌توان به زارا، آیکیا، دکلتون، نایک و آدیداس اشاره کرد. در آنجا می‌توانید انواع مختلفی از وسایل را خریداری کنید که از وسایل خانه گرفته تا زیورآلات شامل می‌شود. این مرکز خرید همانقدر برای طرفداران کالای لوکس و گران مورد توجه است که برای کسانی که به اجناس مقرون به صرفه و با کیفیت اهمیت می‌دهند. از دیدنی‌های آنجا می‌توان به محوطه بسیار زیبای آن اشاره کرد که دارای گیاهان سرسبز و جا برای نشستن است. آنجا شامل پارک ژوراسیک و لگو لند برای تفریح کودکان و نوجوانان می‌شود. همچنین این مجموعه شامل سالن پاتیناژ یا اسکی روی یخ و همچنین بخش شبیه ساز هواپیما میشود. از دیگر امکانات آنجا آکواریوم سی‌لایف و سالن بولینگ است. سینمای مرکز خرید فروم نیز یک سینمای مدرن و امروزی بوده که فیلم‌های روز را می‌توانید در آنجا مشاهده کنید. برای غذا خوردن هم این مجموعه شامل فودکورت بزرگ می‌شود.

کاپالی چارشی
بازار بزرگ استانبول یا گرند بازار که ترکیه‌ای ها آن را کاپلی چارشی می‌نامند. یکی از بازارهای قدیمی و شلوغ شهر استانبول است. این بازار سرپوشیده برای خرید سوغاتی و کالاهای مختلف و کمیاب بسیار مناسب است. در آنجا می‌توانید شیرینی‌های خوشمزه را هم امتحان کنید و بخرید. از بهترین کالاهای آنجا می‌توان به پارچه، وسایل عتیقه، ظروف مختلف و قالی اشاره کرد. این بازار در نزدیکی میدان سلطان احمد قرار گرفته است.

خیابان استقلال
یکی از بهترین نقاط و از پرطرفدار ترین خیابان‌ها در سفر با تور استانبول خیابان استقلال است که در آنجا مغازه‌های بسیار زیادی برای خرید قرار دارند. از تفریحاتی که می‌توانید در استانبول انجام دهید همین پاساژ گردی در خیابان استقلال است.  این خیابان دارای ریل فونیکولار است که یک وسیله حمل و نقل جالب و پرطرفدار است. همچنین آنجه به میدان معروف تکسیم هم راه دارد که میدان اصلی و معروف شهر است.

مرکز خرید کانیون
یکی از مجموعه‌های زیبا برای خرید مرکز خرید کانیون است که در فضایی باز با معماری بسیار زیبا ساخته شده است. دها برند لوکس در آنجا قرار دارند و تعداد فروشگاه ها به ۱۶۰ عدد میرسد. از امکانات آنجا می‌توان به سالن‌های با کیفیت سینما اشاره کرد. سالن تئاتر نیز در آنجا قرار دارد.

مرکز خرید مگا اوت لت ونیزیا
به گزارش سایت سفر باتو ، یکی از خاص‌ترین مجموعه‌های تجاری و تفریحی استانبول مرکز خرید اوت لت ونیزیا است در آنجا همانند شهر ونیز برای رفت و آمد از قایق استفاده می‌شود. از نظر زیبایی آنجا بسیار عالی است و تنها گشت و گذار در این مجموعه می‌توانید ساعت‌ها شما را سرگرم کند. البته انواع محصولات مختلف مثل پوشاک و لوازم خانگی هم در آنجا به فروش می‌رسد. سالن سینما، رستوران‌های و کافه‌های مختلف از امکانات این مجموعه بزرگ هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد