تفریحات کیش

تفریحات کیش(Kish entertainment)

تفریحات کیش

تفریحات کیش(Kish entertainment)

بازاریابی نامتعارف درگشت‌های تفریحی جزیره کیش

تفریحات و سرگرمی‌های تور کیش که در قالب گشت‌های تفریحی جزیره کیش برگزار می‌شوند، بدون شک تجربه منحصربه‌فرد، در یک تور داخلی است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام نهال گشت، تفریحاتی که به‌ واقع در هیچ کجای کشور، نمونه آن را نمی‌توان یافت. یکی از دلایل جذابیت تور کیش هم همین تفریحات بسیار جذاب و منحصربه‌فرد کیش است.

پس برای اینکه از تک‌تک لحظات تور کیش استفاده کرده و سفری خوب و به‌یادماندنی داشته باشید، بهتر است تا قبل از تهیه تورهای کیش؛ از جمله تورکیش از تهران، در مورد مراکز تفریحی جزیره کیش اطلاعاتی را به دست آورید.


استقبال گرم لیدرها، از مسافرین تور کیش

در اولین لحظات پیاده‌شدن از هواپیما در فرودگاه کیش، در ترانسفر فرودگاهی و حتی در هتل محل اقامت با عده‌ای لیدر مواجه خواهید شد که در کمال احترام به سمت شما آمده و با مهمان نوازی خاص خود، تور سیاحتی تفریحی کیش را به شما ارائه می‌دهند.

به طور مثال در تور کیش هتل داریوش و تور کیش هتل ترنج شما با پیشنهادات خوب گشت‌های جزیره کیش، در لابی این هتل‌ها و توسط لیدرهای این گشت‌ها هستید شاید چنین استقبال گرمی برای شما چندان خوشایند نباشد، اما پیشنهاد می‌کنم حتی اگر خدمات تورهای گشت شهری و تفریحی کیش را قبلا از آژانس مربوطه خریداری کرده‌اید، بازهم کمی درنگ کرده و به حرف‌های آن‌ها گوش دهید.


بازاریابی جزیره‌ای برای گشت‌های جزیره‌ای

لیدرها، مشاوره خوبی در مورد گشت‌های شهری تور کیش و تفریحات تور کیش به شما می‌دهند و شما را از سردرگمی برای رفتن به مراکز تفریحی کیش بیرون می‌آورند؛ اما ممکن است این بازاریابی چهره به چهره، شما را کلافه و سردرگم کند که کدام پیشنهاد را انتخاب کنید، یا اینکه اصلا به هیچ پیشنهادی توجه نکرده و خودتان از هر مرکزی که دوست داشتید دیدن کرده و هرکجا که خواستید بروید.


اگر حوصله چانه زدن با لیدرهای گشت شهری کیش را داشته باشید، ممکن است یک پیشنهاد بسیار مناسب و ارزان را برای گشت تفریحی کیش، از آن‌ها دریافت کنید.


در مورد گشت جزیره چه می‌دانید؟

پیش از اینکه برای گذران وقت خود در تور کیش تصمیم بگیرید بهتر است کمی در مود آپشن‌های گشت‌های تفریحی کیش بدانید. قبل از هر چیزی باید در هنگام خرید تور کیش از یک آژانس معتبر، اطلاعات مربوط به گشت‌ جزیره و برنامه گشت‌های تفریحی کیش ارائه‌شده توسط آژانس را از کانتر مربوطه بپرسید. توجه داشته باشید که کیفیت گشت جزیره کیش و مورد اعتماد بودن لیدرگشت‌های تفریحی کیش با اعتبار آژانس نسبت مستقیم دارد.


تور مجازی گشت‌های جزیره کیش

گشت دور جزیره‌ی زیبای کیش به شما کمک می‌کند که به‌راحتی و با زمان و هزینه کم، تقریبا به همه مراکز تفریحی و جاذبه‌های توریستی کیش سر بزنید. پس با ما همراه باشید:


•    در ابتدا به شهر تاریخی حریره رفته و بعد از آن از مجموعه درخت سبز یا درخت لور کیش، آب‌انبار سنتی کیش و باغ گل‌های کاغذی کیش بازدید می‌کنیم. مدت توقف در هر یک از این مراکز توریستی ۳۰ دقیقه و ورودی آن‌ها رایگان است.

•    شهر زیرزمینی کاریز مقصد بعدی است. کاریز به خاطر هوای همیشه خنکش نسبت به دیگر شهرهای زیرزمینی متمایز است. توقف در شهر زیرزمینی کاریز ۳۵ دقیقه طول می‌کشد و ورودی آن حدودا چهل هزار تومان است.

•    جاذبه بعدی ساحل ترنج است که بسیار زیبا است و مدت توقف در آن بیست دقیقه است و ورودی آن رایگان است.

•    اگر دریا مواج نباشد و وزش باد هم ملایم باشد، می‌توانید در ساحل کلبه‌ی هور کیش به ماهیگیری بپردازید. مدت توقف در ساحل کلبه هور پانزده دقیقه است و ورودی آن رایگان است.

•    ساحل کشتی یونانی تماشای غروب آفتاب زیبا و کشتی به گل نشسته بسیار دلچسب است. مدت توقت در ساحل کشتی یونانی حدودا سی دقیقه است و ورودی آن رایگان است.

•    بازار مروارید کیش مقصد بعدی گشت دور جزیره در تور کیش است. در سالن نمایش این بازار هرشب قرعه‌کشی برگزار می‌شود.


خرید بهترین گشت تفریحی جزیره، در تور کیش

خرید و رزرو گشت جزیره، هم به‌صورت آنلاین از طریق سایت‌ها امکان‌پذیر است و هم از طریق آژانس‌های گردشگری. نکته مهمی که وجود دارد این است که از جایی که گشت را می‌خرید خوش‌برخورد و خوش‌رو باشند تا بتوانید اوقات خوشی را سپری کنید و از طرفی خوش‌قول باشند و در گرمای جزیره باعث آزرده خاطر شدن شما نشوند و از تمام وقتی‌ که دارید استفاده‌ی خوب و بهینه داشته باشید.


گشت ارزان بی‌علت نیست

از آنجا که رقابت بر سر فروش خدمات تفریحی کیش زیاد است، قیمت‌های ارائه‌شده توسط شرکت‌ها و لیدرهای مختلف گشت جزیره ممکن است متفاوت باشد؛ اما باید دقت کند که اختلاف قیمت بین گشت‌های تفریحی کیش، بیشتر به خاطر کیفیت گشت‌ها است.

بعضی از گشت‌ها شامل وعده‌های غذایی شام و نهار هستند، یا بعضی گشت‌ها VIP و ستاره‌دار هستند و بعضی نه؛ پس نباید فریب قیمت پایین‌تر را خورد. بهتر است از با آژانس معتبری که تور کیش خود را از آن تهیه‌ کرده‌اید، مشورت کنید.

ضمنا از چند جا قیمت بگیرید و با توجه به خدماتی که در هر گشت ارائه می‌شود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. البته گاها بعضی از سایت‌ها تخفیفاتی را ارائه می‌دهند که به‌صرفه‌تر هستند.


همچنین سعی کنید تور کیش را در ایام عزاداری یا تعطیلات آخر هفته که جزیره شلوغ‌تر است رزرو نکنید تا بتوانید از همه‌ی مراکز تفریحی و جنگ‌های آبی و جشنواره‌های کیش لذت ببرید و خاطره‌ای به‌یادماندنی از تور کیش خود داشته باشید.

منبع: http://www.isna.ir/news/99032012753/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D8%B1%D9%81-%D8%AF%D8%B1%DA%AF%D8%B4%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AD%DB%8C-%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-%DA%A9%DB%8C%D8%B4


گردش در کیش و اقامت در هتل شایان کیش

جزیره کیش یکی از برترین جزیره ‌های ایران در صنعت گردشگری و توریسم است. متولیان این جزیره با جذب سرمایه ‌ها و مردم به برای سفر به آنجا افراد مختلف و سلیقه ‌های متعدد را از سفر خود راضی می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های این شهر هتل ها و مکان های استراحت مسافران است که در این جزیره به بهترین نحو ممکن ساخته شده اند. در این مطلب ضمن معرفی مکان‌های گردشگری کیش به بررسی یکی از هتل‌های کیش و نحوه رزرو هتل کیش از علی بابا می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا با آگاهی بهتری مکان استراحت خود در سفرتان را انتخاب کنید.


مکان‌های گردشگری کیش

شهر کیش تنوع زیادی در مکان‌های گردشگری خود دارد. از شهرهای باستانی و سازه‌های قدیمی تا جاذبه‌های طبیعت‌گردی و مکان‌های مدرن در این جزیره بزرگ و پیشرفته پیدا می شود. درادامه تعدادی از مکان‌های دیدنی جزیره را معرفی می کنیم.


دلفیناریوم

دلفیناریوم کیش یکی از جاذبه‌های گردشگری تفریحی است که مردم زیادی مخصوصاً کودکان و نوجوانان را به‌سمت خود جذب می کند. در این مجموعه با تربیت و پرورش دلفین‌های خلیج‌فارس به این ماهی‌های دوست‌داشتنی حرکات آکروباتیک و حرکت با توپ را آموزش می دهند که با دستور مربی خود به اجرای نمایش می پردازند. این مکان دوست‌داشتنی برنامه‌های خاصی هم برای کودکان دارد. اگر فرزند شما به تماشای نقاشی کشیدن دلفین‌ها علاقه مند است، می توانید آنها را به قسمت نقاشی دلفین دلفیناریوم ببرید تا این اتفاق را از نزدیک تماشا کنند.



مجموعه دلفیناریو کنار باغ پرندگان کیش است که در ادامه آنجا را هم بررسی می کنیم.

ورزش‌های آبی

بالاخره از جزیره‌ها انتظاری جز رونق ورزش های آبی نمی رود. همان طورکه اغلب مردم برای دریا و زیبایی‌های آن به جزیره‌ها سفر می کنند، مسافران جزیره کیش هم از این قاعده مستثنا نیستند. جوانان و نوجوانان برای تفریحات آبی مثل فلای بورد، ماهی گیری، غواصی و... به جزیره کیش می روند که می‌تواند راضی کننده باشد. کلوپ‌های متعددی تقریباً کنار همه مکان‌های دیدنی کیش به‌این منظور ساخته شده که شما می توانید از آنها استفاده کنید.


باغ پرندگان

دو قسمت پرندگان در قفس و دیگری پرندگان آزاد زیر مجموعه باغ پرندگان کیش هستند. زمانی‌که وارد آنجا می‌شوید با قسمت اول یعنی پرندگان با قفس مواجه می‌شوید. روی قفس آن‌ها اطلاعاتی درباره خانواده، نوع زندگی، آب وهوا و غذای موردعلاقه آن‌ها نوشته شده که اطلاعات مناسبی را دراختیار شما قرار می‌دهد. پس از آن به منطقه پرواز آزاد می‌رسید که پرنده‌ها با استفاده از تور کنترل می‌شوند و به اندازه محدود امکان پرواز برایشان موجود است. در این قسمت پرندگان مختلفی مثل طوطی‌ها، طاووس و... وجود دارد که زیبایی خاصی به محل می‌بخشند. دو ویژگی مهمی که باغ پرندگان کیش دارد، اول حضور آهو به صورت آزاد و تمساح گاندو به‌شکل آزاد اما کنترل شده توسط مأموران در باغ است. آهوها در این باغ به‌شکل آزاد و بدون محدودیت گشت می‌زنند، اما تمساح‌های گاندو در قسمت پرواز آزاد در برکه مصنوعی زندگی می‌کنند که البته به‌صورت نامحسوس کنترل می‌شوند تا آسیبی به کسی نزنند.


هتل‌های کیش

مکان های اسکان موقت در کیش یا همان هتل‌ها یکی از نقاط قوت کیش به حساب می‌آیند. در این جزیره از هتل‌های درجه یک یا به اصطلاح پنج ستاره تا مهمان پذیرهای ساده و درجه چند وجود دارد که بسته به مقدار هزینه، می توانید انتخاب کنید. درادامه این مطلب به بررسی هتل شایان کیش می پردازیم.


هتل شایان

پس از ورود به کیش انتخاب‌های متعددی دربرابر شما هستند؛ اما مگر چند هتل وجود دارد که فضای سبزش با ساحل دریا یکی باشد و سوئیت‌های دریایی نیز داشته باشد؟ هتل شایان یکی از باکیفیت ترین هتل‌های کیش است. مطمئناً اقامت در چنین هتلی فقط در کشورهای خارجی نصیب شما می‌شود که با تلاش پرسنل این هتل امکان استفاده از این امکانات در کشور ما هم بوجود آمد.


هتل از مساحت و زیربنای بسیار زیادی برخوردار است. مساحت ساخت بالا یکی از دلایلی است که می توان این هتل را انتخاب کرد. اما چرا؟ زمانی‌که هتل زمین بسیار زیادی داشته باشد، به راحتی می‌تواند طراحی اتاق‌ها و سوئیت های خود را به‌بهترین نحو انجام دهد. همین مساله به سازندگان هتل کمک می‌کند بتوانند اتاق‌های مختلفی را طراحی کنند که با هر سلیقه، تعداد مسافر و مقدار پول امکان اسکان داشته باشند.


از ویژگی‌های مهم هتل شایان مکان‌های تفریحی است که کنار آن ساخته شده اند. برای مثال جلوی هتل جاده دوچرخه سواری و مجموعه های تفریحات آبی وجود دارد که می توانید هر زمان که از هتل خارج شدی، د از آنها استفاده کنید. امنیتی که با مأموران هتل حاصل شده این اجازه را به مسافران می دهد که بدون ترس و دلهره از خطرات احتمالی به گشت‌وگذار اطراف هتل بپردازند، که همین مساله به کیفیت سفر شما کمک بسیار خوبی می کند. شما می‌توانید این هتل را قبل از شروع سفر رزرو کنید و به سفر بروید. پس از آن به راحتی مکان اتاق، نوع، شکل، کیفیت و خدمات هتل را بررسی و اتاق موردنظر خود را رزرو کنید. لطفاً پس از سفر به کیش و سکونت در این جزیره دوست‌داشتنی نظرات خود را درباره آنجا با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید تا آ ن‌ها با آگاهی بهتری برای انتخاب اتاق اقدام کنند.

منبع: https://www.imna.ir/news/439362/%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%D9%88-%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D8%AA%D9%84-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%DA%A9%DB%8C%D8%B4

لذت گردشگری در کیش را با رزرو علی‌ بابا تجربه کنید

کمتر شهر توریستی را می‌توان یافت که مانند کیش از هتل‌ها و مهمان‌سرا‌های باکیفیت و زیبایی برخوردار باشد. یکی از هتل های کیش که خدمات و امکانات بی‌نظیری را به مسافر ارائه می‌کند، هتل گلدیس کیش است. هتل گلدیس با امکانات خود شرایطی را برای شما فراهم کرده که از سفرتان به جزیره کیش بیشتر لذت ببرید.
یکی از شهرهای تفریحی و مقصد‌های گردشگری داخلی در ایران جزیره کیش نام دارد. بر همه مشخص است که چشم‌انداز جزیره‌ها به صورت غریزی زیبا و چشم نواز هستند و هیچکس منکر این مسئله نیست! با سرمایه‌گذاری‌هایی که در آن‌جا انجام شده، بسیاری معتقد هستند کیش تبدیل به بهترین جزیره ایران از نظر گردشگری شده است. به‌همین دلیل، افراد زیادی سالانه به آن‌جا سفر می‌کنند و از امکانات و خدماتش لذت می‌برند. در این مطلب ضمن معرفی مکان‌های دیدنی جزیره کیش به بررسی یکی از هتل های کیش و نحوه رزرو هتل در کیش از علی بابا می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

مکان‌های دیدنی جزیره کیش
در سفر به کیش می‌توانید مکان‌های دیدنی بسیاری در قالب جاذبه‌های طبیعی، باستانی و مدرن ببینید که هریک طرفداران مخصوص خود را دارند. به این مکان‌ها مجموعه‌های تفریحی، تقریبا کنار هر مکان دیدنی، اضافه کنید که برای سرگرمی و تفریح بیشتر مسافران ساخته شده‌اند. درادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

بوستان آهوان
یکی از معروف‌ترین مکان‌های دیدنی شهر کیش، بوستان آهوان این شهر است. اما چرا آهوان؟ این مجموعه، پارکی همراه با درختان بزرگ است که در آن از چند گونه حیوانی مثل شیر و... نگهداری می‌شود. آن‌چیزی که این مجموعه را ا دیگر باغ‌وحش‌ها متمایز می‌کند، حرکت آزادانه آهو‌‌ها در آن‌جا است که به‌شکل عجیبی شما را یاد انیمیشن ماداگاسکار می‌اندازد. شما می‌توانید با بازدید از این بوستان طراوت و شادابی بسیاری به‌دست آورید.

دلفیناریوم
دلفیناریوم به مجموعه نگهداری و پرورش دلفین‌های باهوش و دوست‌داشتنی شهرت دارد. از برنامه‌های بی‌نظیر آنجا انجام حرکات نمایشی با توپ و حلقه توسط همین دلفین‌ها و نمایش‌هایی مخصوص کودکان است.

اسکله تفریحی کیش
شب‌نشینی لب دریا یا در قایق روی آب، فانتزی دوست‌داشتنی است که در ذهن همه طرفداران طبیعت وجود دارد. این شب‌نشینی در کیش، زمانی کامل می‌شود که در اسکله مخصوص پیاده‌روی، روی نیمکت، همراه همسر، خانواده یا دوستانتان نشسته باشید. لذت نشستن روی نیمکت‌های این اسکله با منظره زیبا را هیچگاه ازدست ندهید؛ زیرا خاطره‌ای در ذهنتان ثبت می‌کند که هرگز از یاد نمی‌برید! کنار اسکله مجموعه‌های تفریحی مثل کافی‌شاپ و... نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

جزیره هندورابی
بازمانده اشغال پرتغالی‌ها در دوران صفویه، جزیره هندورابی نزدیکی کیش است. جزیره هندورابی را می‌توان یکی از جزیره‌های بکر و دست‌نخورده ایران دانست که اغلب مردم آن‌جا بومی و به‌شغل ماهی‌گیری مشغول هستند. اگر از افرادی به‌شمار می‌آیید که به مکان‌های طبیعی بکر و ناب علاقه‌ دارند، می‌توانید بازدید از جزیره هندورابی را در برنامه‌تان بگذارید.

معرفی هتل های کیش
کمتر شهر توریستی را می‌توان یافت که مانند کیش از هتل‌ها و مهمان‌سرا‌های باکیفیت و زیبایی برخوردار باشد. یکی از هتل های کیش که خدمات و امکانات بی‌نظیری را به مسافر ارائه می‌کند، هتل گلدیس کیش است. هتل گلدیس با امکانات خود شرایطی را برای شما فراهم کرده که از سفرتان به جزیره کیش بیشتر لذت ببرید. یکی از ویژگی‌های این هتل فاصله آن نسبت به مکان‌های دیدنی شهر است. گلدیس نسبت به اغلب مکان‌های دیدنی کیش، فاصله یکسان، بین 11 تا 15 دقیقه دارد. شما می‌توانید از این هتل به بیشتر جاذبه‌های کیش سر بزنید و در کم‌ترین زمان به اتاق خود برگردید.

اتاق‌های هتل گلدیس به‌صورت مبله و برای یک تا پنج نفر طراحی شده است. در اتاق امکاناتی مانند تخت، روتختی، چوب لباسی، یخچال، تلویزیون، اسپیلیت و... به‌صورت رایگان وجود دارد. سرویس‌بهداشتی فرنگی با حمام به‌صورت دوش در اتاق شما در دسترس است؛ مهمان‌دار همراه با آن یک مجموعه بهداشتی شامل حوله، شامپو، صابون و... دراختیار شما می‌گذارد. ویژگی برتری که اغلب هتل‌ها از آن برخوردار نیستند، پارکینگ سرپوشیده است که هتل گلدیس پارکینگ دو طبقه برای همه مهمانان خود دارد.

در این هتل، لابی بزرگ و دلباز با معماری بسیار خوب می‌بینید که یکی از کامل‌ترین کافی‌شاپ‌های موجود با سرو انواع شیک، دسرهای سرد و گرم و... در آن‌جا فعالیت می‌کند. هتل برای راحتی هرچه بیشتر مسافران، امکاناتی برای مدت انتظار تحویل اتاق در لابی فراهم کرده است؛ امکاناتی نظیر وای‌فای رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و نمازخانه. درادامه با ما همراه باشید تا با نحوه رزرو هتل کیش از علی بابا آشنا شوید.

راهنمای رزرو اتاق هتل گلدیس
یکی از امکانات هتل گلدیس امکان رزرو آنلاین اقامت با استفاده از سایت‌های رزرو هتل است.  فقط کافی است رزرو هتل کیش از علی بابا را در گوگل سرچ و سپس با ورود به سایت تاریخ، تعداد نفرات و هتل را علامت بزنید. حالا اتاق انتخاب شده و آماده استراحت شما در آن است. لطفا پس از سفر به کیش و استفاده از هتل گلدیس نظرات خود را درباره آن با ما به‌اشتراک بگذارید.

راه اندازی لنج بادبانی چوبی در آب های جزیره کیش

به مناسبت گرامیداشت هفته میراث فرهنگی پروژه بومگردی دریایی در جزیره کیش صورت گرفت:

راه اندازی لنج بادبانی چوبی در آب های جزیره کیش

در راستای ارائه خدمات متفاوت در حوزه دریا و تفریحات دریایی به گردشگران علاقمند به این حوزه لنج بادبانی چوبی در آب های جزیره کیش راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در راستای توسعه ظرفیت های گردشگری دریایی شامل "موزه دریایی و معرفی تاریخ دریانوردی خلیج فارس،خدمات ماهیگیری تفریحی و..." به منظور ایجاد تجربه بومگردی دریایی و بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی لنج بادبانی چوبی در آب های جزیره زیبای کیش افتتاح شد.


گفتنی است لنج سازی یک هنر ایرانی و ثبت شده به نام ایران هست که پرونده آن با عنوان میراث معنوی با موضوع میراث دریانوردی و دانش لنج سازی ایرانیان به اسم خلیج فارس در سازمان یونسکو به ثبت رسیده است.


همچنین پیشینه تاریخ دریانوردی در ایران به بیش از هزاران سال قبل برمیگردد که با وجود تکنولوژی امروزی و استفاده از نیروی محرکه غیر بادی و قدرت موتور، این نوع از کشتی های بادبانی از حدود 60 سال پیش برچیده شد.

منبع: http://news.kish.ir/fa/news/7677/%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%84%D9%86%D8%AC-%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%86%D9%88%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-%DA%A9%DB%8C%D8%B4-

بازاریابی نامتعارف درگشت‌های تفریحی جزیره کیش

تفریحات و سرگرمی‌های تور کیش که در قالب گشت‌های تفریحی جزیره کیش برگزار می‌شوند، بدون شک تجربه منحصربه‌فرد، در یک تور داخلی است.
به گزارش ایسنا، بنابراعلام نهال گشت، تفریحاتی که به‌ واقع در هیچ کجای کشور، نمونه آن را نمی‌توان یافت. یکی از دلایل جذابیت تور کیش هم همین تفریحات بسیار جذاب و منحصربه‌فرد کیش است.
پس برای اینکه از تک‌تک لحظات تور کیش استفاده کرده و سفری خوب و به‌یادماندنی داشته باشید، بهتر است تا قبل از تهیه تورهای کیش؛ از جمله تورکیش از تهران، در مورد مراکز تفریحی جزیره کیش اطلاعاتی را به دست آورید.

استقبال گرم لیدرها، از مسافرین تور کیش
در اولین لحظات پیاده‌شدن از هواپیما در فرودگاه کیش، در ترانسفر فرودگاهی و حتی در هتل محل اقامت با عده‌ای لیدر مواجه خواهید شد که در کمال احترام به سمت شما آمده و با مهمان نوازی خاص خود، تور سیاحتی تفریحی کیش را به شما ارائه می‌دهند.
به طور مثال در تور کیش هتل داریوش و تور کیش هتل ترنج شما با پیشنهادات خوب گشت‌های جزیره کیش، در لابی این هتل‌ها و توسط لیدرهای این گشت‌ها هستید شاید چنین استقبال گرمی برای شما چندان خوشایند نباشد، اما پیشنهاد می‌کنم حتی اگر خدمات تورهای گشت شهری و تفریحی کیش را قبلا از آژانس مربوطه خریداری کرده‌اید، بازهم کمی درنگ کرده و به حرف‌های آن‌ها گوش دهید.

بازاریابی جزیره‌ای برای گشت‌های جزیره‌ای
لیدرها، مشاوره خوبی در مورد گشت‌های شهری تور کیش و تفریحات تور کیش به شما می‌دهند و شما را از سردرگمی برای رفتن به مراکز تفریحی کیش بیرون می‌آورند؛ اما ممکن است این بازاریابی چهره به چهره، شما را کلافه و سردرگم کند که کدام پیشنهاد را انتخاب کنید، یا اینکه اصلا به هیچ پیشنهادی توجه نکرده و خودتان از هر مرکزی که دوست داشتید دیدن کرده و هرکجا که خواستید بروید.
اگر حوصله چانه زدن با لیدرهای گشت شهری کیش را داشته باشید، ممکن است یک پیشنهاد بسیار مناسب و ارزان را برای گشت تفریحی کیش، از آن‌ها دریافت کنید.

در مورد گشت جزیره چه می‌دانید؟
پیش از اینکه برای گذران وقت خود در تور کیش تصمیم بگیرید بهتر است کمی در مود آپشن‌های گشت‌های تفریحی کیش بدانید. قبل از هر چیزی باید در هنگام خرید تور کیش از یک آژانس معتبر، اطلاعات مربوط به گشت‌ جزیره و برنامه گشت‌های تفریحی کیش ارائه‌شده توسط آژانس را از کانتر مربوطه بپرسید. توجه داشته باشید که کیفیت گشت جزیره کیش و مورد اعتماد بودن لیدرگشت‌های تفریحی کیش با اعتبار آژانس نسبت مستقیم دارد.
 
تور مجازی گشت‌های جزیره کیش
گشت دور جزیره‌ی زیبای کیش به شما کمک می‌کند که به‌راحتی و با زمان و هزینه کم، تقریبا به همه مراکز تفریحی و جاذبه‌های توریستی کیش سر بزنید. پس با ما همراه باشید:
•    در ابتدا به شهر تاریخی حریره رفته و بعد از آن از مجموعه درخت سبز یا درخت لور کیش، آب‌انبار سنتی کیش و باغ گل‌های کاغذی کیش بازدید می‌کنیم. مدت توقف در هر یک از این مراکز توریستی ۳۰ دقیقه و ورودی آن‌ها رایگان است.
•    شهر زیرزمینی کاریز مقصد بعدی است. کاریز به خاطر هوای همیشه خنکش نسبت به دیگر شهرهای زیرزمینی متمایز است. توقف در شهر زیرزمینی کاریز ۳۵ دقیقه طول می‌کشد و ورودی آن حدودا چهل هزار تومان است.
•    جاذبه بعدی ساحل ترنج است که بسیار زیبا است و مدت توقف در آن بیست دقیقه است و ورودی آن رایگان است.
•    اگر دریا مواج نباشد و وزش باد هم ملایم باشد، می‌توانید در ساحل کلبه‌ی هور کیش به ماهیگیری بپردازید. مدت توقف در ساحل کلبه هور پانزده دقیقه است و ورودی آن رایگان است.
•    ساحل کشتی یونانی تماشای غروب آفتاب زیبا و کشتی به گل نشسته بسیار دلچسب است. مدت توقت در ساحل کشتی یونانی حدودا سی دقیقه است و ورودی آن رایگان است.
•    بازار مروارید کیش مقصد بعدی گشت دور جزیره در تور کیش است. در سالن نمایش این بازار هرشب قرعه‌کشی برگزار می‌شود.
 
خرید بهترین گشت تفریحی جزیره، در تور کیش
خرید و رزرو گشت جزیره، هم به‌صورت آنلاین از طریق سایت‌ها امکان‌پذیر است و هم از طریق آژانس‌های گردشگری. نکته مهمی که وجود دارد این است که از جایی که گشت را می‌خرید خوش‌برخورد و خوش‌رو باشند تا بتوانید اوقات خوشی را سپری کنید و از طرفی خوش‌قول باشند و در گرمای جزیره باعث آزرده خاطر شدن شما نشوند و از تمام وقتی‌ که دارید استفاده‌ی خوب و بهینه داشته باشید.

گشت ارزان بی‌علت نیست
از آنجا که رقابت بر سر فروش خدمات تفریحی کیش زیاد است، قیمت‌های ارائه‌شده توسط شرکت‌ها و لیدرهای مختلف گشت جزیره ممکن است متفاوت باشد؛ اما باید دقت کند که اختلاف قیمت بین گشت‌های تفریحی کیش، بیشتر به خاطر کیفیت گشت‌ها است.
بعضی از گشت‌ها شامل وعده‌های غذایی شام و نهار هستند، یا بعضی گشت‌ها VIP و ستاره‌دار هستند و بعضی نه؛ پس نباید فریب قیمت پایین‌تر را خورد. بهتر است از با آژانس معتبری که تور کیش خود را از آن تهیه‌ کرده‌اید، مشورت کنید.

ضمنا از چند جا قیمت بگیرید و با توجه به خدماتی که در هر گشت ارائه می‌شود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. البته گاها بعضی از سایت‌ها تخفیفاتی را ارائه می‌دهند که به‌صرفه‌تر هستند.
همچنین سعی کنید تور کیش را در ایام عزاداری یا تعطیلات آخر هفته که جزیره شلوغ‌تر است رزرو نکنید تا بتوانید از همه‌ی مراکز تفریحی و جنگ‌های آبی و جشنواره‌های کیش لذت ببرید و خاطره‌ای به‌یادماندنی از تور کیش خود داشته باشید.