تفریحات کیش

تفریحات کیش(Kish entertainment)

تفریحات کیش

تفریحات کیش(Kish entertainment)

لذت گردشگری در کیش را با رزرو علی‌ بابا تجربه کنید

کمتر شهر توریستی را می‌توان یافت که مانند کیش از هتل‌ها و مهمان‌سرا‌های باکیفیت و زیبایی برخوردار باشد. یکی از هتل های کیش که خدمات و امکانات بی‌نظیری را به مسافر ارائه می‌کند، هتل گلدیس کیش است. هتل گلدیس با امکانات خود شرایطی را برای شما فراهم کرده که از سفرتان به جزیره کیش بیشتر لذت ببرید.
یکی از شهرهای تفریحی و مقصد‌های گردشگری داخلی در ایران جزیره کیش نام دارد. بر همه مشخص است که چشم‌انداز جزیره‌ها به صورت غریزی زیبا و چشم نواز هستند و هیچکس منکر این مسئله نیست! با سرمایه‌گذاری‌هایی که در آن‌جا انجام شده، بسیاری معتقد هستند کیش تبدیل به بهترین جزیره ایران از نظر گردشگری شده است. به‌همین دلیل، افراد زیادی سالانه به آن‌جا سفر می‌کنند و از امکانات و خدماتش لذت می‌برند. در این مطلب ضمن معرفی مکان‌های دیدنی جزیره کیش به بررسی یکی از هتل های کیش و نحوه رزرو هتل در کیش از علی بابا می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

مکان‌های دیدنی جزیره کیش
در سفر به کیش می‌توانید مکان‌های دیدنی بسیاری در قالب جاذبه‌های طبیعی، باستانی و مدرن ببینید که هریک طرفداران مخصوص خود را دارند. به این مکان‌ها مجموعه‌های تفریحی، تقریبا کنار هر مکان دیدنی، اضافه کنید که برای سرگرمی و تفریح بیشتر مسافران ساخته شده‌اند. درادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

بوستان آهوان
یکی از معروف‌ترین مکان‌های دیدنی شهر کیش، بوستان آهوان این شهر است. اما چرا آهوان؟ این مجموعه، پارکی همراه با درختان بزرگ است که در آن از چند گونه حیوانی مثل شیر و... نگهداری می‌شود. آن‌چیزی که این مجموعه را ا دیگر باغ‌وحش‌ها متمایز می‌کند، حرکت آزادانه آهو‌‌ها در آن‌جا است که به‌شکل عجیبی شما را یاد انیمیشن ماداگاسکار می‌اندازد. شما می‌توانید با بازدید از این بوستان طراوت و شادابی بسیاری به‌دست آورید.

دلفیناریوم
دلفیناریوم به مجموعه نگهداری و پرورش دلفین‌های باهوش و دوست‌داشتنی شهرت دارد. از برنامه‌های بی‌نظیر آنجا انجام حرکات نمایشی با توپ و حلقه توسط همین دلفین‌ها و نمایش‌هایی مخصوص کودکان است.

اسکله تفریحی کیش
شب‌نشینی لب دریا یا در قایق روی آب، فانتزی دوست‌داشتنی است که در ذهن همه طرفداران طبیعت وجود دارد. این شب‌نشینی در کیش، زمانی کامل می‌شود که در اسکله مخصوص پیاده‌روی، روی نیمکت، همراه همسر، خانواده یا دوستانتان نشسته باشید. لذت نشستن روی نیمکت‌های این اسکله با منظره زیبا را هیچگاه ازدست ندهید؛ زیرا خاطره‌ای در ذهنتان ثبت می‌کند که هرگز از یاد نمی‌برید! کنار اسکله مجموعه‌های تفریحی مثل کافی‌شاپ و... نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

جزیره هندورابی
بازمانده اشغال پرتغالی‌ها در دوران صفویه، جزیره هندورابی نزدیکی کیش است. جزیره هندورابی را می‌توان یکی از جزیره‌های بکر و دست‌نخورده ایران دانست که اغلب مردم آن‌جا بومی و به‌شغل ماهی‌گیری مشغول هستند. اگر از افرادی به‌شمار می‌آیید که به مکان‌های طبیعی بکر و ناب علاقه‌ دارند، می‌توانید بازدید از جزیره هندورابی را در برنامه‌تان بگذارید.

معرفی هتل های کیش
کمتر شهر توریستی را می‌توان یافت که مانند کیش از هتل‌ها و مهمان‌سرا‌های باکیفیت و زیبایی برخوردار باشد. یکی از هتل های کیش که خدمات و امکانات بی‌نظیری را به مسافر ارائه می‌کند، هتل گلدیس کیش است. هتل گلدیس با امکانات خود شرایطی را برای شما فراهم کرده که از سفرتان به جزیره کیش بیشتر لذت ببرید. یکی از ویژگی‌های این هتل فاصله آن نسبت به مکان‌های دیدنی شهر است. گلدیس نسبت به اغلب مکان‌های دیدنی کیش، فاصله یکسان، بین 11 تا 15 دقیقه دارد. شما می‌توانید از این هتل به بیشتر جاذبه‌های کیش سر بزنید و در کم‌ترین زمان به اتاق خود برگردید.

اتاق‌های هتل گلدیس به‌صورت مبله و برای یک تا پنج نفر طراحی شده است. در اتاق امکاناتی مانند تخت، روتختی، چوب لباسی، یخچال، تلویزیون، اسپیلیت و... به‌صورت رایگان وجود دارد. سرویس‌بهداشتی فرنگی با حمام به‌صورت دوش در اتاق شما در دسترس است؛ مهمان‌دار همراه با آن یک مجموعه بهداشتی شامل حوله، شامپو، صابون و... دراختیار شما می‌گذارد. ویژگی برتری که اغلب هتل‌ها از آن برخوردار نیستند، پارکینگ سرپوشیده است که هتل گلدیس پارکینگ دو طبقه برای همه مهمانان خود دارد.

در این هتل، لابی بزرگ و دلباز با معماری بسیار خوب می‌بینید که یکی از کامل‌ترین کافی‌شاپ‌های موجود با سرو انواع شیک، دسرهای سرد و گرم و... در آن‌جا فعالیت می‌کند. هتل برای راحتی هرچه بیشتر مسافران، امکاناتی برای مدت انتظار تحویل اتاق در لابی فراهم کرده است؛ امکاناتی نظیر وای‌فای رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و نمازخانه. درادامه با ما همراه باشید تا با نحوه رزرو هتل کیش از علی بابا آشنا شوید.

راهنمای رزرو اتاق هتل گلدیس
یکی از امکانات هتل گلدیس امکان رزرو آنلاین اقامت با استفاده از سایت‌های رزرو هتل است.  فقط کافی است رزرو هتل کیش از علی بابا را در گوگل سرچ و سپس با ورود به سایت تاریخ، تعداد نفرات و هتل را علامت بزنید. حالا اتاق انتخاب شده و آماده استراحت شما در آن است. لطفا پس از سفر به کیش و استفاده از هتل گلدیس نظرات خود را درباره آن با ما به‌اشتراک بگذارید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد